Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till! Och glöm inte att andas
Är väl inte så konstigt egentligen att det inte finns rutiner för hur sådana situationer/repressalier ska hanteras? Är ju ganska oväntade saker. Kan säga att vi inte har rutiner för dessa scenarion på min arbetsplats heller.Skriver incidentrapport och tjänstenoteringar kring vad som hände i går. Känns lite bättre i dag och lutar mot att jag nog inte ska avrättas trots allt.
Chefen ringde nu också och vi diskuterade fram hur vi ska hantera situationen. Dels blir det så klart incidentrapport, sedan ska allt tas upp på chefsmöte och chefen till kollegan som skrek på mig, släppte in obehöriga i skolan och lät barn sova i skolan kommer konfronteras av hens egen chef och åtgärder tas.
Känns som en helt okej gång, tydligen finns det exakt noll rutin för hur sådant här ska tas om hand
Nej jag spricker av avundsjuka här snart tror jag, satan vad mysigt det låter!
Jag med. Så härlig hon är.Tittar på socialdemokraternas kongress. Stör mig på det dåliga ljudet. Svårt att höra vad Magdalena Andersson säger
Menar inte specifikt hitta bebis utan att en lärare bryter mot 3 rätt grundläggande regler skolan har. Inte sova, inte släppa in obehöriga i skolans låsta lokaler, att externa behöver skriva kontrakt för att få vistas i skolans låsta lokaler.Är väl inte så konstigt egentligen att det inte finns rutiner för hur sådana situationer/repressalier ska hanteras? Är ju ganska oväntade saker. Kan säga att vi inte har rutiner för dessa scenarion på min arbetsplats heller.
Försöker få i mig lunch, det går trögt
Sovit dåligt i natt och vaknade dessutom vid 05:30 tiden när jag skulle upp 08:00 inför att hemtentamen släpps 9. Råpluggat för att sätta det sista igårkväll och är frustrerad över hur att jag inte riktigt fattar (typ) hur allt hänger ihop. Så nu dunkar jag värsta musiken och är peppad, jag har INTE lagt ner så mycket tid på att faila detta nu. Är redo för ordbajsning deluxe, det ska gå!!!