Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästan komiskt var dåligt det gick med mina Tradera-auktioner på en klänning och ett par leggings. Båda endast provade. Klänningen sålde inte alls och leggingsen (heter det nog inte, va??) sålde för utropspriset 9 kr. Igår fick jag en faktura från Tradera på 3 kr. Så jag tjänade - drum roll - 6 kr på auktionen..... :wtf::D Det är ju inte ens lönt..... Får trösta mig med att de förhoppningsvis kommer till god användning nu i alla fall :) !
Jag har funderat på att sälja av lite akvarie prylar på tradera. Men tycker att det är inte lönt allt jobb med att fota och sedan packa ner allt
 
Sovit dåligt i natt och vaknade dessutom vid 05:30 tiden när jag skulle upp 08:00 inför att hemtentamen släpps 9. Råpluggat för att sätta det sista igårkväll och är frustrerad över hur att jag inte riktigt fattar (typ) hur allt hänger ihop. Så nu dunkar jag värsta musiken och är peppad, jag har INTE lagt ner så mycket tid på att faila detta nu. Är redo för ordbajsning deluxe, det ska gå!!! 😈😈
 
Stort grattis på födelsedagen även till @Fjordfrälst :banana:

164225778_3620666518055102_8688926780373579914_n.jpg
Tack snälla! Så söt :love: Du är ju grym på att hitta passande tårtor :love: .
 
Skriver incidentrapport och tjänstenoteringar kring vad som hände i går. Känns lite bättre i dag och lutar mot att jag nog inte ska avrättas trots allt.

Chefen ringde nu också och vi diskuterade fram hur vi ska hantera situationen. Dels blir det så klart incidentrapport, sedan ska allt tas upp på chefsmöte och chefen till kollegan som skrek på mig, släppte in obehöriga i skolan och lät barn sova i skolan kommer konfronteras av hens egen chef och åtgärder tas.
Känns som en helt okej gång, tydligen finns det exakt noll rutin för hur sådant här ska tas om hand :banghead:
 
Gick en sväng "på stan" med hunden igår och köpte hem lite glögg, te och doftljus. Sedan storstädade jag hela lägenheten och tog en långdusch. Så idag är det riktigt mysigt här hemma! Både jag och maken jobbar hemifrån så vi nog en lyxfrukost på caféet vid oss. Lite tända ljus, gröt, ägg, frukt, smoothie och cappuccino!
 
Gick en sväng "på stan" med hunden igår och köpte hem lite glögg, te och doftljus. Sedan storstädade jag hela lägenheten och tog en långdusch. Så idag är det riktigt mysigt här hemma! Både jag och maken jobbar hemifrån så vi nog en lyxfrukost på caféet vid oss. Lite tända ljus, gröt, ägg, frukt, smoothie och cappuccino!

Nej jag spricker av avundsjuka här snart tror jag, satan vad mysigt det låter! :love::heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp