Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sökt tre jobb. Läste visst lite slarvigt, och två av dem var vikariat. Nåja, jag har ju bara vikariat nu med så det kan väl knappast bli sämre. Men hade jag fått önska hade jag önskat en tillsvidareanställning. Man kan inte få allt här i världen. De senaste tio åren har jag haft en fast anställning, som jag hade i 1,5 år innan jag blev uppsagt pga arbetsbrist. Jo, jag hade fast i två veckor precis i början av covid, men de sa upp all personal när det började hetta till. Intressant nog har jag inte varit mycket arbetslös heller, några månader sammanlagt på dessa tio år. Inte konstigt att mitt CV är långt i sin helhet :D
 
Nästan komiskt var dåligt det gick med mina Tradera-auktioner på en klänning och ett par leggings. Båda endast provade. Klänningen sålde inte alls och leggingsen (heter det nog inte, va??) sålde för utropspriset 9 kr. Igår fick jag en faktura från Tradera på 3 kr. Så jag tjänade - drum roll - 6 kr på auktionen..... :wtf::D Det är ju inte ens lönt..... Får trösta mig med att de förhoppningsvis kommer till god användning nu i alla fall :) !
 
Grattis på din dag @Malin_L :heart

b1de988a704da50fdd74775719292928.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp