Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slänger ut en fråga till de som gjort bananoffie pie; hur lång tid ska jag räkna med att den tar att göra och ska den helst göras samma dag eller dagen före den är tänkt att ätas? :)
 
Gick direkt från sjukan till Trafikverket för att förnya körkortet. Gick in i ett bås. Tog ett kort. Såg ut som onkel fester. Letade i panik efter ngn form av smink/concealer i väskan. Hade såklart inget med. Tryckte på OK på kortet pga ville inte framgå som ytlig. Tjejen i kassan bara, ”ehh ska bara kolla om den där ”blicken” är okej. Hon ba ”Ögonen alltså”. Hon hämtade en tant som tittade på skärmen och ba jahaja. Det blev godkänt. Tänker nu att jag de närmaste 20 åren (?) kommer dras med ett leg där jag ser ut som en förrymd fånge/onkel fester/kallblodig seriemördare/terrorist.

Men värre saker kunde ju ha hänt
 
Gick direkt från sjukan till Trafikverket för att förnya körkortet. Gick in i ett bås. Tog ett kort. Såg ut som onkel fester. Letade i panik efter ngn form av smink/concealer i väskan. Hade såklart inget med. Tryckte på OK på kortet pga ville inte framgå som ytlig. Tjejen i kassan bara, ”ehh ska bara kolla om den där ”blicken” är okej. Hon ba ”Ögonen alltså”. Hon hämtade en tant som tittade på skärmen och ba jahaja. Det blev godkänt. Tänker nu att jag de närmaste 20 åren (?) kommer dras med ett leg där jag ser ut som en förrymd fånge/onkel fester/kallblodig seriemördare/terrorist.

Men värre saker kunde ju ha hänt
Du behöver bara stå ut i 10 år :laugh:
 
Gick direkt från sjukan till Trafikverket för att förnya körkortet. Gick in i ett bås. Tog ett kort. Såg ut som onkel fester. Letade i panik efter ngn form av smink/concealer i väskan. Hade såklart inget med. Tryckte på OK på kortet pga ville inte framgå som ytlig. Tjejen i kassan bara, ”ehh ska bara kolla om den där ”blicken” är okej. Hon ba ”Ögonen alltså”. Hon hämtade en tant som tittade på skärmen och ba jahaja. Det blev godkänt. Tänker nu att jag de närmaste 20 åren (?) kommer dras med ett leg där jag ser ut som en förrymd fånge/onkel fester/kallblodig seriemördare/terrorist.

Men värre saker kunde ju ha hänt
Har säkrat ditt körkortsfoto, Jag lovar att inte visa det för någon
aa9692fc1be71d1568b0114b4ed0c7e6--uncle-fester-costume-fester-addams.jpg
 
Gick och hämtade cykeln som varit på servning efter jobbet. Cykelgeniet hävdade att framhjulet kunde hoppat av när som helst. Att jag hade haft en sån jävla tur. 🙈
Vilken jävla pissdag. Vill reklamera. Så jäkla trött på allt att jag helt har tappat humöret.
Vill lägga mig ner och gråta men känner mig rebellisk för vill inte låta den här korkade dagen vinna.
Känner fortfarande att jag borde avrättas, hoppas det släpper nån himla gång. :banghead:
 
Gick direkt från sjukan till Trafikverket för att förnya körkortet. Gick in i ett bås. Tog ett kort. Såg ut som onkel fester. Letade i panik efter ngn form av smink/concealer i väskan. Hade såklart inget med. Tryckte på OK på kortet pga ville inte framgå som ytlig. Tjejen i kassan bara, ”ehh ska bara kolla om den där ”blicken” är okej. Hon ba ”Ögonen alltså”. Hon hämtade en tant som tittade på skärmen och ba jahaja. Det blev godkänt. Tänker nu att jag de närmaste 20 åren (?) kommer dras med ett leg där jag ser ut som en förrymd fånge/onkel fester/kallblodig seriemördare/terrorist.

Men värre saker kunde ju ha hänt
Om 20 år kanske man iaf är rätt nöjd med sin forna uppenbarelse.. You never know! :nailbiting:
 
Gick och slappt läste på mobilen medans jag tog ut hundarna i trädgården. Hör jordens dovaste grymtande/puffande och lyser med stark lampa ut på åkern. Möttes av ca 30 lysande ögonpar.. :eek:
Hade hoppats att vildsvinen skulle hålla sig borta efter senaste jakten. Men icke!
 
Finns inte en suck att jag någonsin kommer att vara nöjd med mitt passfoto :laugh: Köldeksem utan smink är helt enkelt inte en bra look för mig :rofl:
Förstår läget! :laugh:
När jag sist bytte var jag skitstressad och hann precis dit för att hinna fixa innan stängning. Det var blåsigt som bara den och ösregnade. Jag såg ut som Alice Cooper med min fd snygga sminkning och håret stod upp som om jag fått en elchock. Jag fick bara rusa fram till disken, ta kort och utgå liksom.
Det innan såg jag ut som en militant, ung man på. ✌️Det var ofta folk tittade på bilden, på mig, på bilden, på mig etc. :laugh:
 
Nyss när vi var ute hörde vi grisarna igen. Men det är så dimmigt nu att vi inte kunde se dem. Fasen vad de låter!
Och de blev inte det minsta störda då jag lös mot dem, hojtade och dunkade i backen. Mer "fuck you, gå in i ditt hus" liksom. Skönt att småttingarna klarar sig utan längre kvällspromenader när de är just vid vår enda väg och åkern täckt med koskit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp