Jobbade halvdag, körde sedan ett långt pass på gymmet (mina ben kommer att hata mig!) och sen köpte jag mat på väg hem, är nu 90% tacos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utifall någon våndades över stackars mig idag - jag gick tillbaka och köpte istället (dyr ) läsk och satte mig i en chesterfield soffa i några timmar och pluggade istället.Nähä, där var det upptaget
Jobbade halvdag, körde sedan ett långt pass på gymmet (mina ben kommer att hata mig!) och sen köpte jag mat på väg hem, är nu 90% tacos
Är det från en svensk tapetfirma så kan dom ha gamla batcher kvarJag trodde att jag hade beställt en tapetrulle för mycket, men jag verkar ha beställt en för lite! Dessutom var det 1,5 år sedan nästan som jag köpte tapeterna så samma batch lär ju inte finnas kvar.
Om man inte består till 90% av tacos en fredagskväll, är det då ens en fredagskväll?
VA?! Gills inte min fajitakyckling med ris alltsåOm man inte består till 90% av tacos en fredagskväll, är det då ens en fredagskväll?
VA?! Gills inte min fajitakyckling med ris alltså
(resten av familjen intog tacos...)
Perfekt, du kan göra din egen variant av detta
Godis! Godis ska det vara! Är det ingen ordning i världen numera???Om man inte består till 90% av tacos en fredagskväll, är det då ens en fredagskväll?
Har lite lamm i frysen, men det blir nog gryta till ett senare tillfälle!Undrar samma om lammfilé och persiskt ris!
Har lite lamm i frysen, men det blir nog gryta till ett senare tillfälle!
De har börjat sälja lagrad julmust! Jag är vanligen inget fan av must men den är god!
Inte förra veckan (om jag minns rätt), kan tro att de börjar med det efter allhelgonahelgen.Har de inte gjort det tidigare? Fanns mkt stort utbud på systemet såg jag idag.
Snubblade över en annons om växthus där det stod
Till nästa säsong väntas prishöjningar
Tror ni det gäller allt som har med växthus att göra?
Har fortfarande inte beställt ett nytt trots att jag väldigt villhöver det och har en sparad slant