R
Raderad medlem 68338
Inga problem. Lat mig bara vet vart vi aker ... det har ar en grupp jag definitivt hor hemma i.
Röstar på La Habana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem. Lat mig bara vet vart vi aker ... det har ar en grupp jag definitivt hor hemma i.
I´m inVi drar någonstans där det är varmt och soligt. Om jag får bestämma.
Ja tack(o)!
Nån av de där byarna i Spanien eller Frankrike som visas på Home or away! Bör va hyffsat enkelt lära sig språket ocksåVi drar någonstans där det är varmt och soligt. Om jag får bestämma.
Har typ bara legat på soffan sen jag kom hem, vet inte hur många avsnitt jag sett nu
Bara en liten paus för mat när följande utspelar sig:
Jag inte använt min ugn i lägenheten sedan jag flyttade in, och när jag skulle göra det var knappen helt fel så man inte visste vad man hade för grader. Nu har det fixat det och jag tänkte göra varma mackor ikväll. Då passar ingen plåt eller ens gallret inne i ugnen
Fick lösa det på annat vis, men när jag ska sätta mig och äta börjar någon jäkel borra i väggen precis bakom soffan!! Lugnt och skönt
Nu verkar det dock lugnt och jag drömmer jag mig bort i tanken på att träffa någon igen… vill känna mig behövd.
Var skriver man upp sigInga problem. Lat mig bara vet vart vi aker ... det har ar en grupp jag definitivt hor hemma i.
Varför är det så svårt att låta bli att ta en bild på sig själv i en på tok för stor sjukhusskjorta???
Varför är det så svårt att låta bli att ta en bild på sig själv i en på tok för stor sjukhusskjorta???
Är det där innan/efter MR, eller som du glidit omkring andra dagar? Jag brukar nämligen passa på före eller efter.HAHA nej men det är OMÖJLIGT!!
Scott and Bailey. Ögongodis, brittisk, och bra - allt i ettvad är det du kollar på?
Scott and Bailey. Ögongodis, brittisk, och bra - allt i ett
My god! Du skulle ha ringt migAha!!! Jag har sett alla! Mkt bra!
Häromdagen på sjukan så såg den kvinnliga överläkaren ut EXAKT som Bailey! Alltså det var OBEHAGLIGT! Lyllos henne dock ska tilläggas! Tycker bägge huvudrollerna är svincoola och snygga!
My god! Du skulle ha ringt mig
Hon var inte kirurg?Hahaha!
Hon var inte kirurg?
Vi behöver säkert anställa någon mer på kliniken