Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ni hjärnsläpp? :D



Det låter verkligen som något jag skulle kunna göra... :cautious: :laugh:
Lite va :laugh:

Har dock INTE erbjudit mig att jobba i stallet imorgon och på lördag, poäng till mig! Ska dit ändå, men...ja. Några timmar mockning lär det bli om jag känner mig rätt 🙄
Och ikea imorgon 😂

I mitt huvud är jag fortfarande en väldigt lat och slö person, men det kanske ger med sig om några år :cautious:
 
En dag till ... mitt "absolut inte mer an halvtids jobb" har nu varit atminstone 125% - 150% pa sista tiden. Jag borjar kanna mig trott och sliten men jag far vanta tills nasta helg med att vila. I helgen ar Maken och Jag barnvakter. Sondotter sover over Fredag till Lordag, da kommer sonson hit levererad och stannar over dagen innan de blir hamtade efter middagen.
Jag alskar bada tva ... men bavar lite infor det anda. 😳 ❤️
 
Har btw hört att de spelar gangsterrap där så efter 1,5 timme är en säkert KRIMINELL!
Tror säkrat att hålla sig till typ Vivaldi
Haha, sett reklam om någon gräslig serie på fyran, där handlingen verkar gå ut på att det blir en jordbävning samtidigt som huvudpersonen ligger i MR-maskinen, och hennes liv blir sedan som nåt slags musikal av hennes playlist???
 
OK rimligt rimligt. Har sett märkligare upplägg
FAST nu när jag läser på lite, så verkar det som att upplevelsen får henne att kunna känna andra människors innersta tankar i form av populära låtar, så om du lyssnar på gangsterrap och något dylikt händer så kan du nog vara en TILLGÅNG i brottsutredningar etc.? Låter bättre än hemlig avlyssning tycker jag!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp