Dock märkligt att det ska ta 1,5 timmar? Undra om man kan få lyssna på typ barockmusik i lurarna?
Borde garanterat gå. Jag sa att om de kör P4 Dalarna vägrar jag lägga mig där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dock märkligt att det ska ta 1,5 timmar? Undra om man kan få lyssna på typ barockmusik i lurarna?
Beror på vad som ska röntgas, när jag kört hjärna, halsrygg och bröstrygg har det nog tagit något sånt... Och ibland kan man få välja musik!Dock märkligt att det ska ta 1,5 timmar? Undra om man kan få lyssna på typ barockmusik i lurarna?
Åh, en spökvandring på ett slott lät roligt
Nu var det ett tag sen,men den på KSS låter/lät som ett tröskverkDet jobbiga tycker jag är att ligga helt still + oväsendet trots hörselkåpor och öronproppar. Men jag tror att ju nyare maskinen är, desto mindre låter den som en betongblandare!
Lite vaFick ni hjärnsläpp?
Det låter verkligen som något jag skulle kunna göra...
Jag har gjort två MR. Somnade båda gångerna
De har åtminstone en ny maskin nu, som jag fick åtnjuta i våras för första gången, som var betydligt mer behaglig.Nu var det ett tag sen,men den på KSS låter/lät som ett tröskverk
Borde garanterat gå. Jag sa att om de kör P4 Dalarna vägrar jag lägga mig där
Haha, sett reklam om någon gräslig serie på fyran, där handlingen verkar gå ut på att det blir en jordbävning samtidigt som huvudpersonen ligger i MR-maskinen, och hennes liv blir sedan som nåt slags musikal av hennes playlist???Har btw hört att de spelar gangsterrap där så efter 1,5 timme är en säkert KRIMINELL!
Tror säkrat att hålla sig till typ Vivaldi
lite Jean Marie Leclair kanse?Har btw hört att de spelar gangsterrap där så efter 1,5 timme är en säkert KRIMINELL!
Haha, sett reklam om någon gräslig serie på fyran, där handlingen verkar gå ut på att det blir en jordbävning samtidigt som huvudpersonen ligger i MR-maskinen, och hennes liv blir sedan som nåt slags musikal av hennes playlist???
FAST nu när jag läser på lite, så verkar det som att upplevelsen får henne att kunna känna andra människors innersta tankar i form av populära låtar, så om du lyssnar på gangsterrap och något dylikt händer så kan du nog vara en TILLGÅNG i brottsutredningar etc.? Låter bättre än hemlig avlyssning tycker jag!!!OK rimligt rimligt. Har sett märkligare upplägg
Har btw hört att de spelar gangsterrap där så efter 1,5 timme är en säkert KRIMINELL!
Det måste vara en radiokanal vad jag hajat. Be till P2-guden?Dock märkligt att det ska ta 1,5 timmar? Undra om man kan få lyssna på typ barockmusik i lurarna?
Zoeys extraordinary playlist. Den är faktiskt jättebra!Haha, sett reklam om någon gräslig serie på fyran, där handlingen verkar gå ut på att det blir en jordbävning samtidigt som huvudpersonen ligger i MR-maskinen, och hennes liv blir sedan som nåt slags musikal av hennes playlist???