Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll blev det på med reflexer och pannlampa för den första ridturen I mörker på den här sidan året med sällskap en kort skrittsväng längs grusvägen 😊. Vädret hade klarnat upp, lite kyligare och stjärnklart och pigga hästar, jättemysigt 😍. Sen hem och duscha och slänga mig i soffan med älsklingen till veckans Bonde 😊 men nu är det natti natti 😴.
 
Stort grattis på din dag @sthu!

v8sfuednbseuqyxymydr.jpg

Du ar bara BAST pa att hitta tartor till alla. :heart

GRATTIS @sthu :heart
 
För att vi är lite tokiga? :laugh:

Eller från början för att sambon längtar efter att få fira jul i sommarstugan igen, vilket han inte gjort sedan han var barn. Och vi konstaterade att det fortfarande ligger ett par år bort i tiden, dels pga att badrummet inte är färdigrenoverat och yngsta dottern vägrar komna hit så länge det bara finns utedass, och dels pga hur julafton ligger i veckan, det kostar för många semesterdagar för att kunna ha någon vettig ledighet kring jul. Så vi passade på att fira en light-jul, bara han och jag, nu när vi ändå är här. Bara lite på skoj.
 
För att vi är lite tokiga? :laugh:

Eller från början för att sambon längtar efter att få fira jul i sommarstugan igen, vilket han inte gjort sedan han var barn. Och vi konstaterade att det fortfarande ligger ett par år bort i tiden, dels pga att badrummet inte är färdigrenoverat och yngsta dottern vägrar komna hit så länge det bara finns utedass, och dels pga hur julafton ligger i veckan, det kostar för många semesterdagar för att kunna ha någon vettig ledighet kring jul. Så vi passade på att fira en light-jul, bara han och jag, nu när vi ändå är här. Bara lite på skoj.

Så fint och helt rätt resonerat :heart
 
Jag: På torsdag ska jag göra absolut ingenting, bara vila ikapp!

Också jag: Erbjuder mig att jobba i stallet 8-12 och planerar sedan in bowling. Vänta nu? 🤔

Ungefär samma här. Insåg att det var halvdag på fredag och tänkte njuta! Tvekade inte en sekund när jag fick frågan att jobba kväll på en ort 15 mil hemifrån. Borde vara hemma runt midnatt :cautious:

Fick ni hjärnsläpp? :D



Det låter verkligen som något jag skulle kunna göra... :cautious: :laugh:
 
Ska till förra jobbet och lämna saker nu på förmiddagen. Lagom mycket ångest. Usch.
Men sedan ska jag iväg på ytterligare en intervju på ett jobb jag sökt, sista intervjun. Borde gå bra, så det känns mest roligt.
Och till sist ska jag en snabbis till stallet för att hinna innan familjen kommer hit
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp