Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att vi är lite tokiga? :laugh:

Eller från början för att sambon längtar efter att få fira jul i sommarstugan igen, vilket han inte gjort sedan han var barn. Och vi konstaterade att det fortfarande ligger ett par år bort i tiden, dels pga att badrummet inte är färdigrenoverat och yngsta dottern vägrar komna hit så länge det bara finns utedass, och dels pga hur julafton ligger i veckan, det kostar för många semesterdagar för att kunna ha någon vettig ledighet kring jul. Så vi passade på att fira en light-jul, bara han och jag, nu när vi ändå är här. Bara lite på skoj.
Inte för att det spelar någon roll vad jag tycker, men Okejdå. ;) :D
 
Har varit och veckohandlat, nu blir det vilodag resten av dagen för den här veckan har varit alldeles för tuff hittills. Väntar med spänning på en stream om några timmar där det äntligen ska visas gameplay ur Elden Ring.
 
Jahapp. Föreläsningen är slut. Huvudet är trött. Ut lite, sen äta och åka till stallet tror jag. Bättre det och försöka börja med övningarna ikväll. Är det någon som har några hands on tips för en nybörjare i ArcMap så tas det tacksamt emot! :)
 
Blev uppringd med uppmaning om att infinna mig på magnetröntgen så ska snart gå iväg på det. Läkaren ba ”har du klaustrofobi?”
Jag: ”nej har en jätteliten galler-hiss jag fastnar regelbundet i så tror ej det”
Hon ba ”öh okej”.
 
Blev uppringd med uppmaning om att infinna mig på magnetröntgen så ska snart gå iväg på det. Läkaren ba ”har du klaustrofobi?”
Jag: ”nej har en jätteliten galler-hiss jag fastnar regelbundet i så tror ej det”
Hon ba ”öh okej”.
Det jobbiga tycker jag är att ligga helt still + oväsendet trots hörselkåpor och öronproppar. Men jag tror att ju nyare maskinen är, desto mindre låter den som en betongblandare!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp