Haha, ja det kan man tro! nackdelen med att ha ett kul extrajobb och nära samarbete med kollegor på andra orter.. de vill att man kommer och hjälper tillFick ni hjärnsläpp?
Det låter verkligen som något jag skulle kunna göra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja det kan man tro! nackdelen med att ha ett kul extrajobb och nära samarbete med kollegor på andra orter.. de vill att man kommer och hjälper tillFick ni hjärnsläpp?
Det låter verkligen som något jag skulle kunna göra...
Dom är inte trevliga på insidan efter dom och inlåsning, kan jag meddela.
Inte för att det spelar någon roll vad jag tycker, men Okejdå.För att vi är lite tokiga?
Eller från början för att sambon längtar efter att få fira jul i sommarstugan igen, vilket han inte gjort sedan han var barn. Och vi konstaterade att det fortfarande ligger ett par år bort i tiden, dels pga att badrummet inte är färdigrenoverat och yngsta dottern vägrar komna hit så länge det bara finns utedass, och dels pga hur julafton ligger i veckan, det kostar för många semesterdagar för att kunna ha någon vettig ledighet kring jul. Så vi passade på att fira en light-jul, bara han och jag, nu när vi ändå är här. Bara lite på skoj.
Planterat lite fröer medan jag lyssnade på en rapport om "Sluta skjut" <- inte så flummigt som det låter eller folk gärna vill få det till i div media.
Nej, det verkar ju inte ett dugg flummigt utan snarare jäkligt smart och dessutom väldigt effektivt - de har väl fått ner gängvåldet med drygt 70 % eller nåt liknande i Malmö.
Strax dags att åka till stallet. Efter stallet ska vi handla mat och sen ta det lugnt ett par timmar.
När 27-åringen har kommit hit efter jobbet ska vi på spökvandring på Torups slott
Ja det är baske mig spännande! Sist jag var på ett sådant var på Ekenäs Slott vid en julmarknad före coronaskiten. Hur spännande som helst!Åh, en spökvandring på ett slott lät roligt
Det jobbiga tycker jag är att ligga helt still + oväsendet trots hörselkåpor och öronproppar. Men jag tror att ju nyare maskinen är, desto mindre låter den som en betongblandare!Blev uppringd med uppmaning om att infinna mig på magnetröntgen så ska snart gå iväg på det. Läkaren ba ”har du klaustrofobi?”
Jag: ”nej har en jätteliten galler-hiss jag fastnar regelbundet i så tror ej det”
Hon ba ”öh okej”.
Det jobbiga tycker jag är att ligga helt still + oväsendet trots hörselkåpor och öronproppar. Men jag tror att ju nyare maskinen är, desto mindre låter den som en betongblandare!