Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör. Gör lite god gegga till köttbullarna. Av typ creme fraiche, lite krydddor/chili/tomat och lite grönsaker.Kan bli toppen.Sedan lång trevligt samtal med god vän. Man ska kanske masa sig iväg och göra middag men har ingen aning om vad, snabbmakaroner och felix köttbullar i micron för andra dagen i rad?
Tyckte inte den var så läskig och då är jag lättskrämd. Dock tyckte jag den var rätt kass..Funderar på om det är klokt att se "Kastanjemannen" nu när sambo är borta några nätter. Jag är inte direkt mörkrädd. Men någon kompis sa att den var skitläskig.
Har nån sett den?
/kanske får ha nattlampa inatt
Jaha.. Det var kanske ännu sämre betyg.Tyckte inte den var så läskig och då är jag lättskrämd. Dock tyckte jag den var rätt kass..
Sett sjukliga mängder nordisk krim sista året, och finns så många bättre serier än den. Men jag såg såklart färdigt den, är ju ändå nordisk krim liksom.Jaha.. Det var kanske ännu sämre betyg.
Jag ser den just nu! Tycker den är bra! Är dock inte ett dugg mörkrädd så kan inte uttala mig om du törs se denFunderar på om det är klokt att se "Kastanjemannen" nu när sambo är borta några nätter. Jag är inte direkt mörkrädd. Men någon kompis sa att den var skitläskig.
Har nån sett den?
/kanske får ha nattlampa inatt
Jag brukar inte vara det. Men tyckte det varnades så extremt för denna.Jag ser den just nu! Tycker den är bra! Är dock inte ett dugg mörkrädd så kan inte uttala mig om du törs se den
Inget övernaturligt, men en väldigt obehaglig mördareJag brukar inte vara det. Men tyckte det varnades så extremt för denna.
Är det "bara mord" etc är det helt lugnt. Är det övernaturligt jättecreepy kan jag tycka det blir läskigare.
Det finns behagliga mördare.... ???Inget övernaturligt, men en väldigt obehaglig mördare
Ted Bundis, Hinse-mystanten etc menar du?Det finns behagliga mördare.... ???
Ted Bundis, Hinse-mystanten etc menar du?