Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fördelen med artros är att de många gånger kan leva problemfria liv av det ändå med lite hjälp Hoppas det löser sig till det bästa för din hund.Är hos veterinären med en hund, nu har de röntgat och väntar på svar från blodprov. Det verkar också som att hon har artros (det har de inte röntgat för men är sannolikt). Jag är inte förvånad men är ju tråkigt ändå.
Vi kör Shepherd båda två här. Inte direkt estetiskt tilltalande. Men så varmt och skönt!Har så mkt kramp i underbenen. Känns som sjuk växtvärk i vaderna. Har tydligen kärlkramp Lika bra att lägga in sig på ålderdomshem inom kort
Kardiologen verkar taggad iaf för hon ringde mig och bokade in mig på undersökning och magnetröntgen imorgon kl 13.
Själv ska jag beställa pensionärs-tofflor. Jävligt varma typ. Några tips? Komfort före stil här
Får ingen hjälp från VcKan du inte få hjälp med dina höfter? Du kan ju inte leva med så ont hela tiden.
Du vet att du måste ha en matchande stor ullsjal också va?! All in för looken liksomSORRY!
Har beställt ett par från Shepherd nu i ngn svagt rosa nyans
Har dom inte gjort något? Röntgat, MR? Om inte så får du tjataFår ingen hjälp från Vc
Du vet att du måste ha en matchande stor ullsjal också va?! All in för looken liksom
Jag har redan för väldigt länge sedan bestämt att fårskinnstofflor är skitsnyggt. Så det så!Vi kör Shepherd båda två här. Inte direkt estetiskt tilltalande. Men så varmt och skönt!
Man får liksom kolla uppåt..
Bra med kardiologen framför allt!
"Ok"Jag har redan för väldigt länge sedan bestämt att fårskinnstofflor är skitsnyggt. Så det så!
Jag är te-knarkare. Så jag förstår lyckan. Körsbär lät gott!Hittade en näthandel som säljer smaksatt svart te. Underbart.
Jag har så få resor runt i länet numera så jag kommer inte förbi nån tebutik mer än nån enstaka gång.
Beställde jordgubb, körsbär och aprikos.
Åh, mammas mirakel har jag inte druckit på jättelänge!Jag är te-knarkare. Så jag förstår lyckan. Körsbär lät gott!
Jag har ett helt skåp fullt med te. Kom iaf hem med 2 nya sorter när jag av en slump såg att Arvid Nordquist börjat göra te. En grönt te med äpple och honung och en svart te medblåbär och björnbär.
Favoriten är annars "Mammas mirakel". Så gott!
Tyvärr knarkat upp det och måste köpa mer.