Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hos veterinären med en hund, nu har de röntgat och väntar på svar från blodprov. Det verkar också som att hon har artros (det har de inte röntgat för men är sannolikt). Jag är inte förvånad men är ju tråkigt ändå. :(
Fördelen med artros är att de många gånger kan leva problemfria liv av det ändå med lite hjälp :) Hoppas det löser sig till det bästa för din hund.
 
Har så mkt kramp i underbenen. Känns som sjuk växtvärk i vaderna. Har tydligen 🥁 kärlkramp 😅 Lika bra att lägga in sig på ålderdomshem inom kort 😂

Kardiologen verkar taggad iaf för hon ringde mig och bokade in mig på undersökning och magnetröntgen imorgon kl 13.

Själv ska jag beställa pensionärs-tofflor. Jävligt varma typ. Några tips? Komfort före stil här 😆
Vi kör Shepherd båda två här. Inte direkt estetiskt tilltalande. 😬 Men så varmt och skönt!
Man får liksom kolla uppåt.. :laugh:

Bra med kardiologen framför allt!:up:
 
Ut i regnet efter matning av valpar.
När jag gick högstadiet hade vi på gymnastiken en övning som hette idioten. Man skulle springa från mellan två punkter fram och tillbaks i en evighet och hinna innan ett pip.
Så sprang nu lillvalp fram och tillbaks i en hel jäkla evighet. Hon använde ett träd som någon form av velodrom för att slippa stanna och vända.
Trots att man mest bara ville komma in från regnet är det ju jävligt underhållande. :laugh:
 
Vi kör Shepherd båda två här. Inte direkt estetiskt tilltalande. 😬 Men så varmt och skönt!
Man får liksom kolla uppåt.. :laugh:

Bra med kardiologen framför allt!:up:
Jag har redan för väldigt länge sedan bestämt att fårskinnstofflor är skitsnyggt. Så det så! :D
axelda-london-rust-farskinn-damtofflor.jpg
 
Hittade en näthandel som säljer smaksatt svart te. Underbart.
Jag har så få resor runt i länet numera så jag kommer inte förbi nån tebutik mer än nån enstaka gång.

Beställde jordgubb, körsbär och aprikos. :d
Jag är te-knarkare. Så jag förstår lyckan. Körsbär lät gott!

Jag har ett helt skåp fullt med te. Kom iaf hem med 2 nya sorter när jag av en slump såg att Arvid Nordquist börjat göra te. En grönt te med äpple och honung och en svart te medblåbär och björnbär.

Favoriten är annars "Mammas mirakel". Så gott! :love:
Tyvärr knarkat upp det och måste köpa mer.
 
Jag är te-knarkare. Så jag förstår lyckan. Körsbär lät gott!

Jag har ett helt skåp fullt med te. Kom iaf hem med 2 nya sorter när jag av en slump såg att Arvid Nordquist börjat göra te. En grönt te med äpple och honung och en svart te medblåbär och björnbär.

Favoriten är annars "Mammas mirakel". Så gott! :love:
Tyvärr knarkat upp det och måste köpa mer.
Åh, mammas mirakel har jag inte druckit på jättelänge!

Letar också efter en blandning som heter Oriental evening som verkar ha slutat göras....
 
Nu har vi äntligen fått åka hem. Hunden fick lite saker att äta, en bra sak med att hon är labradorkorsning är att hon iaf brukar äta allt (inklusive pumpa :cautious:).


Och nu när vi kommer hem ska bara hundar, hästar och lite andra djur tas omhand. Ska promenera med studsbollen också, blir mycket fram och tillbaka med henne då hon ser spöken överallt :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp