Nej men oklart. Adderade löjrom, skagenröra från charken samt äppelmust (?) och gick hem.
Hjärndimma. Ridå
Jag tycker det lät mycket trevligare än kaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men oklart. Adderade löjrom, skagenröra från charken samt äppelmust (?) och gick hem.
Hjärndimma. Ridå
Hemma idag. Sovit dåligt i natt pga höfterna
Och att min syster operas idag för bröstcancer
Var ute i lite mer än en timme förut med de tre yngsta barnen i ett samhälle där de fick leka och fånga pokemons. Så nu efter maten så ligger jag under en filt med kaffe medan bebisen sover.
Åh! Maria Gripes böcker är så himla bra. Läste alla som barn och älskade dom. Förtrollande bra.Vad är det för kurs?
När det gäller barn/ungdomslitteratur har Maria Gripes böcker lämnat mkt positiva spår tex ”Skuggan över stenbänken”
Åh! Maria Gripes böcker är så himla bra. Läste alla som barn och älskade dom. Förtrollande bra.
Kan du inte få hjälp med dina höfter? Du kan ju inte leva med så ont hela tiden.Hemma idag. Sovit dåligt i natt pga höfterna
Och att min syster operas idag för bröstcancer
Fårskinnstofflor alla gånger ! Dina fötter kommer att koka !Har så mkt kramp i underbenen. Känns som sjuk växtvärk i vaderna. Har tydligen kärlkramp Lika bra att lägga in sig på ålderdomshem inom kort
Kardiologen verkar taggad iaf för hon ringde mig och bokade in mig på undersökning och magnetröntgen imorgon kl 13.
Själv ska jag beställa pensionärs-tofflor. Jävligt varma typ. Några tips? Komfort före stil här
Alltså - jag har i stort sett levt i fårskinnstofflor hela vuxna livet.Själv ska jag beställa pensionärs-tofflor. Jävligt varma typ. Några tips? Komfort före stil här
Ja blev helt gripen av det där gåtfulla/mystiska liksom!
Och DÄR dök det upp annonser på fårskinnstofflor från Mohedatoffeln i mitt Facebook-flöde...
Är det bra med lillan nu?
Låter ju jättegulligt ! Dina fötter blir säkert mycket nöjda !SORRY!
Har beställt ett par från Shepherd nu i ngn svagt rosa nyans