Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom på vad jag vill ha. Min varannanårliga besatthet av MacD. Mmmm!!!! Måste/Vill ha. När var det jag senast åt där? 2018? Det är som blodpudding som jag får ett fruktansvärt sug efter. Köper, äter två, tre skivor med lingonsylt och sedan står sylten i kylen i två år.

Tur att det är kallt, mörkt och måste ta bussen för att ta mig till närmaste gula bågen.
 
Mitt lilla betta yngel växer
 

Bifogade filer

  • 20211029_190448.jpg
    20211029_190448.jpg
    213,9 KB · Visningar: 17
Varit på konsultation hos nordiska kliniken! :love: Förutom det vi pratade om så passade jag på att ta bort två födelsemärken med laser. Började nästan gråta när de skulle bedöva fy satan så ont det gjorde! :rofl: Kommer aldrig syssla med t.ex fillers i ansiktet säger jag bara.
 
Jag har saknat min vovve ju! Försöker ha honom i knäet för att gosa, men han bara protesterar och vill ligga på sin kudde och slappa. :arghh::arghh::arghh:

❤️ Jag vet ... men jag ar saker pa att Torsten ger dig massor av karlek ... fast pa sitt satt.
Tate ar sadan ocksa. Han gillar inte att "gosa". Maken har vant honom vid att bli kliad och numera tycker han om det, men inte allt for mycket kontakt, men "LEK garna med mig", sager han.
 
❤️ Jag vet ... men jag ar saker pa att Torsten ger dig massor av karlek ... fast pa sitt satt.
Tate ar sadan ocksa. Han gillar inte att "gosa". Maken har vant honom vid att bli kliad och numera tycker han om det, men inte allt for mycket kontakt, men "LEK garna med mig", sager han.
Jag vet :D

När jag hämtade honom så var hans reaktion liksom bara -jahapp, nu är det som det ska vara igen.
Han är sällan mer än en meter ifrån mig. Vare sig jag sitter vid datorn eller ligger och sover.
 
Kunde inte hålla mig. Var in på kontot. 😅
Nu har jag iaf mysiga tröjor, ett par nya byxor och allt möjligt från Panduro så jag klarar mig året ut.
Kan ha köpt en jacka tidigare i veckan också. Skönt jag fått extra bra lön senaste månaderna.

Nu är det dags för sängen. Upp tidigt imorgon och fara iväg till jobb. :sleep:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp