Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev tipsad av en resa jag nu vill göra, men vet inte om det är så smart att börja rida mycket en semester efter man inte har ridit på över 20 år, https://greatalaskancattledrive.com/cattle-drive/
Verkligen! är bra sugen.

Du har tillrackligt lang tid att fa upp bade ryttar (western, kom ihag att du behover rida western for att hanga med dar) kunskaper och kondis for det. Det kan ju verkligen bli driven att ta tag i bade viktminskning och traning. Vilket harligt mal. Har du rad sa "Do It!"
 
Jag kan ha shoppat lite mycket kläder idag. Passade på när jag ändå slutade tidigt och åkte till köpcentrumet. Trodde det skulle vara mindre folk, men gick bra ändå att undvika dem flesta. Väl hemma igen vågar jag inte logga in i internetbanken. Farligt att åka dit spontant o "kolla utbudet". 😅

Ska nog se påbåhob gilm/serie istället. Snällare för plånboken. Skönt att alla räkningar är betalda iaf.
 
Jag behover verkligen starta dagen ... MEN sitter bara har och hanger. Det har regnat i flera dagar igen, just nu ar det hel mulet och blott. Det ska dock bli tva dagar av sol utan moln i helgen, sa jag forvantar mig att molntacket lattar under dagen. Jag tror inte jag far nagon energi innan det hander dock.
 
Blir inget Östersund imorgon, uppskjutet av olika anledningar 😕 Både och dock, väldigt tråkigt men samtidigt är jag dyngtrött och halsen kärvar rejält så är nog egentligen bra att jag tar det lugnt. Vi ska träffas om 2 veckor igen så inte så långt dit iaf, och imorgon ska vi skypa istället :)

Funderar på vad jag ska se ikväll, kanske dr Who eller Ultramarine Magmell 🤔
 
Alltså lite irriterad blir jag på mig själv. Stressar som en tok inombords för att hinna rida en sväng innan solen går ner och för att hinna släppa ut dem igen för kvällsinsläpp. Eh behövde jag det???? Nej. Ja, jag slappnade av direkt i sadeln och efter det 🥰. Solen värmde rejält så en skrittur med klättring på omkring i halvtimmen gjorde både mej och pållan lite svettiga :p. Bästa sättet att inleda helgen på; på hästryggen och så väntar jag nu på att sambon ska ta med hämtmat hem och fast jag är vrålhungrig ska jag verkligen försöka att äta långsamt och njuta av maten (sommarsallad) och soffhänget :d
 
Blir inget Östersund imorgon, uppskjutet av olika anledningar 😕 Både och dock, väldigt tråkigt men samtidigt är jag dyngtrött och halsen kärvar rejält så är nog egentligen bra att jag tar det lugnt. Vi ska träffas om 2 veckor igen så inte så långt dit iaf, och imorgon ska vi skypa istället :)

Funderar på vad jag ska se ikväll, kanske dr Who eller Ultramarine Magmell 🤔

Jag röstar på The Doctor :love:
 
Och nu sover han så TVn är min 😎

Ska jobba imorgon, skulle rest på ett umgänge (normalt deltar vi inte men det är ett specialfall som ska observeras) med en kollega men pga livet åker jag själv. Det är inget problem men tiden lär ju gå rätt mycket långsammare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp