Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag körde jag min fina häst, länge sedan nu så det var himla roligt! En hel del trav och galopp och farbrorn hade mycket energi.
Här är en bild på oss.
IMG_20211029_140440_040.jpg
 
Jag försöker samla mod inför att köra till stallet.
Fick bärga bilen mitt i en korsning i rusningstid för ca 10 dagar sedan när generatorn pajade. Två dagar efter att vi hämtat hem den från verkstan så dog den mitt på vägen igen. Generatoremmen hade gått av. Verkstaden tog på sig kalaset den andra gången och släppte inte bilen förrän efter 3 dagar och när de var HELT säkra på de hittat grundorsaken. men fy fan, jag mäktar inte med en tredje bärgning :nailbiting::laugh:
 
Satt i soffan med fix på datorn när det ringer. Lade mig då ner i soffan iom att samtalet borde ta lite tid. Full attack av två galna valpar som båda slänger sig över mitt ansikte. Tungor, klor och tänder som bara virvlar runt i hela nyllet. Fick liksom inte ens luft. Bara asgarvade och pep till stackars människan i luren. 🤣

Det var samma här om kvällen när sambo(kiro) skulle behandla min nacke lite fort och jag lade mig på golvet. Det är första gången han behandlat någon med 2 valpar i ansiktet. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp