Är du dagmamma eller receptionistHan visste inte hur man gjorde men ville att jag skulle visa, och så kunde vi hjälpas åt + att det skulle bli mysigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du dagmamma eller receptionistHan visste inte hur man gjorde men ville att jag skulle visa, och så kunde vi hjälpas åt + att det skulle bli mysigt.
Äh den här kollegan är bannemig den bästa och den som får mig att skratta genom en massa skit här, så jag skulle mer än gärna visa hur man karvar pumpa. Nu får jag beskriva och visa på paprika i ställetÄr du dagmamma eller receptionist
Åh, det skulle ju faktiskt bli rätt gulligt med mini-pumpor av paprika med batteriljus iDet finns ju batteriljus
Köp prydnadspumpor?Äh den här kollegan är bannemig den bästa och den som får mig att skratta genom en massa skit här, så jag skulle mer än gärna visa hur man karvar pumpa. Nu får jag beskriva och visa på paprika i stället
Åh, det skulle ju faktiskt bli rätt gulligt med mini-pumpor av paprika med batteriljus i
Dryg jävla handläggare fick jag prata med också. Jag är läskunnig liksom, du behöver inte upprepa det som står i beslutet.Sitter i telefonkö. Bara 54st före mig i kön..
en massa vet jag inteDu får passa på att köpa nu när du har massa cash!
Jag har redan varit uppe i drygt en timme.... Hästpromenad i mörker. Hoppas få höra på återbesök på tisdag att vi slipper morgonpromenaden för den är verkligen inte rolig längre....
Just ja halloween men vad kul de klär ut sig på skolanBarnet är en katt idag. Gömde visst den detaljen. Hjärnan är inte på topp