Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är du dagmamma eller receptionist :D
Äh den här kollegan är bannemig den bästa och den som får mig att skratta genom en massa skit här, så jag skulle mer än gärna visa hur man karvar pumpa. Nu får jag beskriva och visa på paprika i stället :D

Det finns ju batteriljus :idea:
Åh, det skulle ju faktiskt bli rätt gulligt med mini-pumpor av paprika med batteriljus i :D
 
Kände mig lite yr i morse när jag steg upp så jag la mig igen och skrotade simhallen. Klev sen upp och gick ut i bara stövlarna, öppnade åt hönsen och plockade sedan ner två stora famlnar Ingrid Marie innan fåglarna hann picka hål på alla. 😲
Har köpt 19 lucher på Karma som jag ska hämta i em, tar det på vägen när jag åker och blir ompysslad 1,5 timme på hamamen med ångbastu, helkroppsskrubbning, fotfilning, hårtvätt mm och som avslutning 55 minuter turkisk massage, kommer flyta iväg till bilen sen.

Undrar inte om jag ska köpa en crémant, ta in lite ved och göra upp eld i kaminen och bara njuta av kvällen. 🍾😊

I morgon har jag dejt med älsklingen, ska bli underbart! :nailbiting::banana::banana::banana:
 
Känns som att bröstkorgen brinner upp långsamt. Men hostan är bättre iaf.
Ska måla men måste avvakta att hantverkarna går för dagen. De håller på att fylla och gjuta igen utanför ateljedörren.
Äter nu en mkt försenad frukost 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp