Jag är förresten SÅ glad att det äntligen är fredag.... Och så höstlov hela nästa vecka !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh beklagar, så hemsktNär veterinären från kliniken där fyrbent blivit inlagd ringer säger: ”Vill du komma hit och prata … eller vill du ta det på telefon?”. Då rasar världen.
Jag har inte varit så här ensam på tolv långa år. Hur tomt kan ett hem bli? Från en dag till en annan. På en enda jävla ynka timme från en annan. Helt ärligt talat hur överlever man ens? När hjärtat sprängs och man inte ens står ut i sitt eget hem längre. För överallt finns saker. Saker att plocka undan, städa bort. För ingen kommer någonsin att använda dem mer.
För att inte tala om en enorm tystnad. Tomhet.
Det där borde jag också ta tag i, fick kallelse redan för ett år sen men glömde som bort det i och med operationen.Surfade precis in på 1177 för att kolla tider för cellprov för att ev boka om, men det finns så få lediga tider så jag får nog behålla den jag har fått. Råkade då se att svarstiden för att få testsvar nu ligger på 3-4 månader. Ja, MÅNADER inte veckor.....
Surfade precis in på 1177 för att kolla tider för cellprov för att ev boka om, men det finns så få lediga tider så jag får nog behålla den jag har fått. Råkade då se att svarstiden för att få testsvar nu ligger på 3-4 månader. Ja, MÅNADER inte veckor.....
Jag fick hem ett självtest förra veckanDet där borde jag också ta tag i, fick kallelse redan för ett år sen men glömde som bort det i och med operationen.
Surfade precis in på 1177 för att kolla tider för cellprov för att ev boka om, men det finns så få lediga tider så jag får nog behålla den jag har fått. Råkade då se att svarstiden för att få testsvar nu ligger på 3-4 månader. Ja, MÅNADER inte veckor.....
Jo, vissa regioner erbjuder det. Inte vår dock tyvärr.Jag fick hem ett självtest förra veckan