Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken tittar pa hockey och jag har mest pysslat med hundarna sedan vi kom hem fran barn och barnbarn. Det var en jatte trevlig visit och 4-aringen och jag bestamde att det var dags att sova over nasta helg igen. :heart

Jag onskar att vi ocksa hade hostlov :cautious: Men har har vi 3-4 dagar "off" varje manad ... och skolan borjade inte forran 7de September sa jag gissar att vi far halla oss tills "first day " av jul lovet, Lordagen 18 December. Dessutom har vi 2 stycken 4 dagars helger i November ... forstar inte att det kanns sa himla tungt fram till jul anda.

Seattle vann matchen ... Sonen ar SUPER glad, pappan mattligt road. Seattle Kraken ar riktigt bra ... och kan till och med hota avalanche langre fram. Det blir spannande det har ... tycker i alla fall de tva fansen :p

Kraken kan bli något riktigt bra, även om de inte kommer upp i Vegas klass. Dessutom tvålade de till Habs för sin första hemmavinst. Eh, @sjoberga :angel:

Förhoppningsvis blir det också rivalitet med laget längre 'upp' Canucks. Det behövs. Canucks har inte haft någon 'hat' rivalitet förutom med Boston och de spelar inte särskilt ofta mot varandra.
 
Kraken kan bli något riktigt bra, även om de inte kommer upp i Vegas klass. Dessutom tvålade de till Habs för sin första hemmavinst. Eh, @sjoberga :angel:

Förhoppningsvis blir det också rivalitet med laget längre 'upp' Canucks. Det behövs. Canucks har inte haft någon 'hat' rivalitet förutom med Boston och de spelar inte särskilt ofta mot varandra.
Glad ändå. Habs tog nyss Sharks i första hyfsade insatsen. Kan bara bli bättre!
 
Satt i soffan med fix på datorn när det ringer. Lade mig då ner i soffan iom att samtalet borde ta lite tid. Full attack av två galna valpar som båda slänger sig över mitt ansikte. Tungor, klor och tänder som bara virvlar runt i hela nyllet. Fick liksom inte ens luft. Bara asgarvade och pep till stackars människan i luren. 🤣

Det var samma här om kvällen när sambo(kiro) skulle behandla min nacke lite fort och jag lade mig på golvet. Det är första gången han behandlat någon med 2 valpar i ansiktet. :laugh:
Som erfaren papp-ägare borde du förutsett vad som skulle hända om du la dig ner.
:D :D :D
 
Kraken kan bli något riktigt bra, även om de inte kommer upp i Vegas klass. Dessutom tvålade de till Habs för sin första hemmavinst. Eh, @sjoberga :angel:

Förhoppningsvis blir det också rivalitet med laget längre 'upp' Canucks. Det behövs. Canucks har inte haft någon 'hat' rivalitet förutom med Boston och de spelar inte särskilt ofta mot varandra.

Glad ändå. Habs tog nyss Sharks i första hyfsade insatsen. Kan bara bli bättre!

När ni skriver Habs tänker jag enbart på ätten Habsburg och att de hade rätt många både hemma- och bortavinster... :angel:

/mvh sportnollan :D
 
0EF23C9A-6F82-487D-AC97-45E24C390969.jpeg

Här pumpar vi för Halloweensmyg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Tvättstugedrama
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp