Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig trött, men jag måste nog vara uppe ett tag till och stabilisera mig. Började se på en serie som på väldigt kort tid visade två självmord helt utan förvarning, och det gjorde inte direkt kvällsångesten bättre. :down: Hatar att Netflix inte är konsekvent alls med om det varnas för känsliga ämnen eller inte.
 
Jag fick upp reklam i flödet för Smile och tyckte att dom såg intressanta ut men ser nu att det är softshell så kanske är för varma? Och dragkedja längst ner så klart…

https://www.smilebutiken.se/damklad...weden-supreme-walking-softshellbyxa-dam-svart
Tack för tipset! Jag åkte dit idag.
Och hittade ett par täckbyxor. Så då kan jag i alla fall ha de över leggings så har jag ngt i vinter. Sen behöver jag ha fler byxor då jag bara hittat leggings och mjukisbyxor hittills.

En sak till hände i butiken. För att göra historien kort så blev jag tillfrågad om jag ville bli provdocka och modell. Jag passade precis i deras storlek 58 och de verkade använda personalen till provdockor/modeller i annonser men hade inte någon i större storlek. Så vi får väl se om det blir något av det.

Modell... here I come... :laugh: :D
 
IMG20211029232441.jpg



Karvat en pumpa till. Majoras mask tog fan evigheter men snygg blev den fan! Fortsatt med kökskniven 😅
 
Svaga pustar av äggmök i taxin. Sitter han och småfjärtar? Eller är det jag som omedvetet läcker? Eller är det, ve och fasa, han som omedvetet läcker och tror att jag sitter och småfjärtar?? :nailbiting: Hanterade det på enda tänkbara sätt och låtsades sova hela vägen hem.
 
Måste skriva färdigt skoluppgiften denna helgen! Och fixa pumpan idag. Och åka till mamma och pappa för att umgås och kolla lite mer på hur vi ska fixa en spetskrage till min "sekelskiftes-outfit". Och promenera två gånger med hästen.... Och hämta ett lass hö imorgon. Tur att jag är ledig nästa vecka så jag kan vila upp mig efter helgen..... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp