Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska precis sätta igång med att samla ihop prylar och kartonger tillhörande en närståendes ex. Exet valde att sticka från min närstående, lämnade alla prylar och lovade innerligt att betala halva hyran tills han kom och hämtade prylarna. Guess what. Halva hyran inte betald, han försöker slingra sig ur att han någonsin sagt det och min närstående är nu nååågot förbannad. Nu ska han komma ändå, och vi samlar ihop allt bara för att så snabbt som möjligt få honom att sticka iväg igen :grin: Om jag någonsin blir sambo och någonsin börjar prata om att flytta isär, då ska det skrivas kontrakt på hur allt ska gå till ekonomiskt och inom vilken tid saker ska vara hämtade osv. Nu finns ingenting eftersom hon litade på honom. Vet inte om någon sambolag kan påverka något? Ska luska i det vid tillfälle.
 
Sov bort ridningen idag 🤪. Nevars men klockan blev ju efter midnatt och hankatten var snäll nog att inte väcka oss i ottan så vi fick sovmorgon ända till halv tio 😁😍. Passade ju på att ta ut bästa pållan I det underbara höstvädret igår för att slippa jäkta idag när vi ska iväg på höstgrillning i em; skönt att bara fixa boxen i lugn och ro 😊.
#lessismore
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp