Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ät men ta mat som är snäll mot magen stekt, friterat, starkt kryddat är bra undvika då. Fil eller yoghurt brukar kännas skönt för halsen. Omelett, mos med köttbullar, fisk och liknande brukar jag äta när halsbränna dyker upp.Har helt sinnessjuk halsbränna. Aldrig haft förut så jag fattade ingenting först
Är lite hungrig men man kanske inte ska äta, då kanske det blir värre?
Det snarare hjälper att äta. Nåt snällt då. Halsbränna beror ju oftast på för mkt magsyra så om man äter får magsyran nåt att jobba med.Har helt sinnessjuk halsbränna. Aldrig haft förut så jag fattade ingenting först
Är lite hungrig men man kanske inte ska äta, då kanske det blir värre?
Ät men ta mat som är snäll mot magen stekt, friterat, starkt kryddat är bra undvika då. Fil eller yoghurt brukar kännas skönt för halsen. Omelett, mos med köttbullar, fisk och liknande brukar jag äta när halsbränna dyker upp.
Tack! Jag åt lite yoghurt (det var himla svårt att svälja, trodde halsbränna bara var att det brände i halsen )Det snarare hjälper att äta. Nåt snällt då. Halsbränna beror ju oftast på för mkt magsyra så om man äter får magsyran nåt att jobba med.
Första gången jag hade riktig halsbränna trodde jag att jag hade fått en hjärtinfarktTack! Jag åt lite yoghurt (det var himla svårt att svälja, trodde halsbränna bara var att det brände i halsen )
Nu ska jag försöka äta en macka, för det har lugnat sig lite
Ja det är ju pga att magsyran åker upp i halsen som man får halsbränna.Tack! Jag åt lite yoghurt (det var himla svårt att svälja, trodde halsbränna bara var att det brände i halsen )
Nu ska jag försöka äta en macka, för det har lugnat sig lite
Samma här, tyvärr.Någon som spanar norrsken? Hemma hos mig är det tyvärr mulet.
Springer och kollar med jämna mellanrum men är mulet och dimmigtNågon som spanar norrsken? Hemma hos mig är det tyvärr mulet.
Nej, jag satte inte katten där, han har också lärt sig att stubbar betyder godis.
Springer och kollar med jämna mellanrum men är mulet och dimmigt
Ska snart åka och jobba
Vi får ha 40h plus på flexen, jag har nästan 33 redan