Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon kl 18:
”Jag är så hungrig att jag dör. Vi gör älgfärs-biffar. Det går fortast att tina.”
Kl: 19: ”Det blev inte så bra det här. Känns som att jobba med kramsnö.”
Nu: ”Hungern börjar liksom gå över.”
Efter en blick på mig: ”Inte det nej…”
 
Har skrattat så jag gråtit i två timmar åt en random jag och två andra fick äran att spela med.
Han var... väldigt kristen? Hursomhelst skulle jag eftersom jag var kvinna inte hålla på med spel, jag var "wicked and evil, women are the creatures of the lord below", och han predikade länge för mina kompisar att de inte skulle gifta sig med mig för jag har en utbildning. :rofl:

Det var som att spela med Jessie Lee Peterson. Jag var 100% värdelös under spelet pga skrattade ihjäl mig.:p
 
Det var precis som jag trodde något är fel med cpu. Moderkortet lyser som det ska. Men överhettning och 95% minne samt cpu temp på 65+ vilande. Trots bra kylare. :rage: sålde en helt ny i höstas, suck. Funderar på att göra en uppgradering på samma gång. Har uteslutit skärmen. Moderkortet, RAM, kylaren, aggregatet.

Hade gärna provat med ett annat moderkort i en annan dator för att vara helt säker, men tja inte lätt att hitta någon som har en ryzen 7 cpu.

Edit: Jahapp, nu är det problem att sätta på datorn, eg moderkortet lyser men ingenting händer när jag trycker på pwr knappen. :banghead:

Jag älskar att fixa med min dator men just nu så går allt åt helvete. Grubblar på nytt moderkort i ren desperation, men fasiken nej! Det här har bra specs och köptes 2018!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp