Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där med skräck- och psykologisk film gjorde visst att sambon inte sov så bra inatt medan jag sov gott och så fick vi ju en timme extra med sömn 👍. Medan sambon åker iväg ska jag göra lite söndagssysslor och fixa pressgurka och köttbullar till middagen senare och sen åka till stallet 😊. Spännande med nya stallkompisar; kul med ett sv halvblod då vi knappt har några storhästar i stallet 😄.
 
Hasat mig ur sängen för bara en liten stund sen. Känner ett rejält godissug men jag vet inte om jag orkar ta mig till någon butik. Orolig inför morgondagen pga ändringar på dagliga verksamheten. Tänker göra ett tappert försök att köra som vanligt men jag är fullt beredd på att tacka för mig och sticka därifrån inom första timmen... :crazy:
 
En av de väldigt få sakerna med att vara sjukskriven är att man kan lägga sig en stund när man blir trött. Utan att få det minsta dåligt samvete. Jag är ju hemma för att jag inte klarar att jobba, så jag får vila (åtminstone upprepar jag det för mig själv minst tjugo gånger om dagen.... :D )
 
Vart vaken sen 7 men inte gjort så mkt. Rätt ljummet men dimmigt ute så öppnade balkongen ett tag till katternas lycka och sen har jag bara legat och halvsovit, fasligt skönt :sleep: äter lite sen lunch nu och ska titta lite Netflix, sen runt 16 ska jag sätta igång med en tacogratäng :d
 
IMG20211031085525.jpg

Fan den är ju inte ful i dagsljus heller, synd att de inte håller för evigt 😅 tejpade fast fågelskrämman också i toppen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp