Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det krävs att jag behöver uppgradera cpu funderar jag på att även uppgradera moderkortet fast jag egentligen inte har råd. Den här har egentligen aldrig fungerat som den ska, och nu verkar den vara stendöd.
 
Så blev min (Tinkerbell, om det inte syns)... :)
IMG_20211031_172840_731.jpg
 
Så trött! Skulle behöva få iväg jobbansökning och fixa lite annat. Känner mig mest slutkörd. Istället för att göra något vettigt så kollar jag hemnet och ikväll är det fokus på bostäder i Västerås. Det verkar vara en ganska trevlig stad. Kanske är det där jag ska bo i framtiden? Finns både hundkappbana och klättercenter där.
 
Idag fick jag trofén 3 år på Buke 😊🥳

Jag firar det med att bryta min låsning och skriva ett inlägg ✏️ De senaste månaderna har jag känt att jag inte kan uttrycka mig och få fram det jag vill säga i text. Jag har försökt skriva inlägg flera gånger, men har raderat utkasten varje gång för att jag känt att jag inte fått fram det jag velat säga. Men idag är en bra dag och egentligen gillar jag ju att skriva, så jag passar på att bryta denna låsningen och posta detta, även om det inte helt lever upp till min inre bild ☺️
 
Nu har jag pensionerat Rosie Roomba och satt igang Sharkie i stallet. OJ vad tyst han ar i jamforelse och bara det att han tommer sig sjalv :heart Om jag nu bara kunde fa hundarna att inte RUSA overallt sa de sliter upp magnet banden jag lagt ut for mattfransar och annat Sharkie ska halla sig ifran. :cautious: Jag far helt enkelt skaffa mer tape i morgon sa jag kan tape fast magnet remsorna battre. 🙄
 
Dunkappa=täckjacka i min värld. Inte min stil
Jag söker typ yllekappa, lång modell och med knäppning, inte skärp. Lite"damig"

Jag är en storlek 40/M. Problemet är mina breda axlar och mitt korta överliv. Allt som år det minsta figursytt hamnar med smalaste stället över mina höfter. :meh: Har haft rätt fascinerande upplevelser i provhytter genom åren......

Kan roströd funka? https://brixtoltextiles.com/products/deb-rust-1
 
Så trött! Skulle behöva få iväg jobbansökning och fixa lite annat. Känner mig mest slutkörd. Istället för att göra något vettigt så kollar jag hemnet och ikväll är det fokus på bostäder i Västerås. Det verkar vara en ganska trevlig stad. Kanske är det där jag ska bo i framtiden? Finns både hundkappbana och klättercenter där.
Västerås är trevligt, kanske inte alla områden men på det stora hela. Vill man ha det lugnare men ändå ha nära till Västerås så kan man kika på Sala och Skultuna :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp