Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp!Personlig assistent?
Här blev det mer traditionellt och 15 minuters-varianten. Men nöjd ändå! (Första pumpa-carvingen någonsin.)Så blev min (Tinkerbell, om det inte syns)...
Visa bifogad fil 78845
Så sött som det är utifrån, lika fulfixat inuti är det av hyresvärden tyvärrVet inte om jag är mest kär i pumpan eller huset bakom!
Jag åt sen lunch och tänkte att jag inte behöver någon middag. Nu läste jag kök-tråden här och blev svinhungrig! Jäkla Buke!
Dunkappa=täckjacka i min värld. Inte min stil
Jag söker typ yllekappa, lång modell och med knäppning, inte skärp. Lite"damig"
Jag är en storlek 40/M. Problemet är mina breda axlar och mitt korta överliv. Allt som år det minsta figursytt hamnar med smalaste stället över mina höfter. Har haft rätt fascinerande upplevelser i provhytter genom åren......
Västerås är trevligt, kanske inte alla områden men på det stora hela. Vill man ha det lugnare men ändå ha nära till Västerås så kan man kika på Sala och SkultunaSå trött! Skulle behöva få iväg jobbansökning och fixa lite annat. Känner mig mest slutkörd. Istället för att göra något vettigt så kollar jag hemnet och ikväll är det fokus på bostäder i Västerås. Det verkar vara en ganska trevlig stad. Kanske är det där jag ska bo i framtiden? Finns både hundkappbana och klättercenter där.