Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag körde hem ikväll tyckte jag mig se ett vilt I ögonvrån I skogskanten medan vi fick möte men trodde nästan jag inbillade mig först. Men när den mötande började blinka blev jag nästan "nervös" över att jag hade missat blända av (har såna suveräna extralysen att jag måste vara mycket noggrann med det) men det visade sig att jag inte alls hade inbillat mig för då klev det ut en vacker hjort framför bilen innan den behagade gå tillbaka in i skogen igen 😍.
Hemma blev det kräfttoast till kvällis och resten av helggodiset till en skräckfilm men nu är det sovdags och glöm inte att vi tar in utemöblerna nu 😉.
 
Har skrattat så jag gråtit i två timmar åt en random jag och två andra fick äran att spela med.
Han var... väldigt kristen? Hursomhelst skulle jag eftersom jag var kvinna inte hålla på med spel, jag var "wicked and evil, women are the creatures of the lord below", och han predikade länge för mina kompisar att de inte skulle gifta sig med mig för jag har en utbildning. :rofl:

Det var som att spela med Jessie Lee Peterson. Jag var 100% värdelös under spelet pga skrattade ihjäl mig.:p
Alltså, det är ju både roligt och skrämmande. Det är sådana människor som mejar ned folk med lastbilar.
 
Här blir det bara värre och värre. I ett lönlöst försök att få igång datorn så drog jag ur för att sätta i connectors (vad det heter på svenska) och nu är den helt och fullt död :arghh: :banghead:

Det här går gallant

Edit: funderar allvarligt på att kuta iväg och köpa en ny cpu imorgon.
 
Ligger och tänker på dagen som varit, varit ute med hundarna inatt i värmen utan jacka men för mulet och dimmigt för att se något norrsken. Suttit och sett film, ätit lite och korkade upp en flaska Clotilda för att fira min nya bil och för att fira min dejt med min älskade. Myran ute på annons och det verkar som jag har hittat ett bra nästa hem till henne, där hon får vara en drottning i sitt eget rike. Kommer vara en sorgens dag hon flyttar men då är det slut med grälen hemma. 💔❤️‍🩹
 
Kan du ladda hem något kul mobilspel iaf?

Visst jobbar du på typ häkte i vanliga fall? Antar att du sitter med nån intagen nu så kanske svårt att hitta på så mycket 😬

Min telefon är smockfull så det går inte att ladda hem ett dugg :p
Har egentligen tillräckligt med spel och tidningar med mig men ändå. Att sitta stilla i 14 timmar är slitsamt :p
Och ja, jag jobbar i normala fall på säkerhetsavdelning på säkerhetshäkte :) Inatt, och imorgon natt, är det sjukhusbevakning med intagen som gäller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp