Vet inte, jag har fönster åt andra hållet.
Tillägger att jag bokstavligen bor ca 100 meter från polisstationen så förhoppningsvis har väl någon haft lätt att svänga förbi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte, jag har fönster åt andra hållet.
Hoppas det! Det verkar ju har varit nån som råkat väldigt illa ut.Tillägger att jag bokstavligen bor ca 100 meter från polisstationen så förhoppningsvis har väl någon haft lätt att svänga förbi.
Hoppas det! Det verkar ju har varit nån som råkat väldigt illa ut.
Ajdå. Du ska bara veta min ilska första tiden när det typ tog 20 min per lins, tur man får till tekniken efter handJa exakt! Fick inte i linsen en enda gång Hade då ändå fått titta på en instruktionsfilm innan och optikern som förklarade.
Skönt att det inte var covid iaf! Ptja sambon är väldigt sällan förkyld men när han väl år det blir han däckad med över 40 grader i feber, man brukar ju säga att vuxna i regel inte får feber vid förkylning men jaaa.Jag har fått provsvaret och är iaf inte covid men RS-virus, dvs vanlig förkylning. Har aldrig blivit såhär dålig av en förkylning i vuxen ålder men gissar det är för att jag inte vart förkyld under hela pandemin. Verkar som jag blir hemma hela veckan och missar festen i helgen, lär knappast bli helt frisk tills dess
Aja, dricker kaffe iaf och katterna roar mig med att busa Lillkatten ser så förvirrad ut över varför hennes attacker bakifrån aldrig funkar på Lilla herrn, tror inte hon kommit på att han medvetet står still och låtsas undersöka något medan svansen far fram och tillbaka sådär lite lockande
Är den något att ha då?Tittar på Squid Game Vilken märklig serie!
OT men det är så himla roligt att du sitter till häst igen!Äter lunch efter ärenden och stall. Kallt men fint idag! Vågade till och med rida utanför gården också!
Visa bifogad fil 78075
Sötöron!!Äter lunch efter ärenden och stall. Kallt men fint idag! Vågade till och med rida utanför gården också!
Visa bifogad fil 78075
Verkligen! Sen behöver det ju inte vara ett brott kopplat till det, folk kan ju skada sig väldigt allvarligt i olyckor också och då är det ju inget polisärende hur som helst. Men det klart det är lite skumma omständigheter kring just detta, så hoppas att polisen har knäppt lite bilder och dokumenterat det på adressen. Man vet ju aldrig vilken koppling det kan bli till det i framtiden, om inget aktuellt ärende ligger nu.
snart vågar jag nog börja rida också, inte bara åkaOT men det är så himla roligt att du sitter till häst igen!
De sötaste!Sötöron!!
Ja, det var väldigt sköntSkönt att det inte var covid iaf! Ptja sambon är väldigt sällan förkyld men när han väl år det blir han däckad med över 40 grader i feber, man brukar ju säga att vuxna i regel inte får feber vid förkylning men jaaa.