athena_arabians
Trådstartare
Ligger på TV-soffan med en katt på magen:
Life is good
Life is good
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att sambon också satt till häst?Hemkommen från ridskolan. I dag bestod sambons lektion av att ridläraren demonstrerade på en lektionshäst.
För att fortsätta på katt-temat är det lagom praktiskt att ha en entusiastik axel-katt när man sitter i soffan med färg i håret. Tack och lov hann jag fånga honom så jag tror bara det var en trampdyna som blev lite lila.
Kailzie gästspelade som treprickig dalmatiner under några veckor sedan hon hjälpte mig med en oljemålning en gång, och hade även en touch av blå efter hårfärgning. Så går det när man ska lägga nosen i blöt hela tiden!Grannkatten smet in i mitt snickeri när jag hade målat pallkragar för odling svarta... det var massor av svarta tassavtryck!
Tack och lov var det inte en så farlig färg, linoljefärg med järnoxid som pigment. Det är därför jag törs använda den för odling.
Bli inte för kaxig nu! Vi vill inte att du trillar ned från loftet.Känner mig nästan lite pigg? Fick iofs lindrig andnöd av att klättra upp på loftet men det gick hyfsat snabbt över ändå. Bara 38,3 i temp. Kanske är som @tanten sa ”inbillningsfrisk” men känner mig faktiskt piggare!
Bli inte för kaxig nu! Vi vill inte att du trillar ned från loftet.
Frukost imorgon!Blev extremt sugen på köttfärssås och spaghetti