Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snälla. Ge mig styrka.
Har gömt mig i en elnisch en stund för att andas. Stolsdramat fortsätter.
Helst vill jag skrika tillbaka att jag inte är anställd som dagisfröken i ansiktet på folket. Men jag gömmer mig här i stället.
Är oerhört frustrerad men tycker samtidigt, deep down, det är fruktansvärt... roligt? Som en sketch? Ett kafkadrama?
Min ena hund sov alltid mot mig. Även då jag gjorde brunutansol. När jag glömt tröja en brunutansol-natt fick jag en gul hund.Kailzie gästspelade som treprickig dalmatiner under några veckor sedan hon hjälpte mig med en oljemålning en gång, och hade även en touch av blå efter hårfärgning. Så går det när man ska lägga nosen i blöt hela tiden!
Jag hade inte överlevt 20 minuter på din arbetsplats!Snälla. Ge mig styrka.
Har gömt mig i en elnisch en stund för att andas. Stolsdramat fortsätter.
Helst vill jag skrika tillbaka att jag inte är anställd som dagisfröken i ansiktet på folket. Men jag gömmer mig här i stället.
Är oerhört frustrerad men tycker samtidigt, deep down, det är fruktansvärt... roligt? Som en sketch? Ett kafkadrama?
Plockade de flesta tomaterna från plantorna igår och kokade en omgång marmelad till. Så här mycket tomatmarmelad kommer jag aldrig att äta upp - även om den är god - så det blir till att ge bort ett par burkar !
Nu är valp-monstrena avbusade och jag tänker ta mig en nap!
I morse när jag skulle slinka ut med hundarna och inte hade klätt på mig än svepte jag in mig i en filt. Vi bor ju längst in på egen väg i obygden.
Men när jag kliver ut i min filtbeklädnad och hår som står rätt upp så ropar någon ”Får vi låna hundarna?”
Visade sig att det ju är jakt och det stod en knippe jägare där.
Undrar om de ville låna flickorna som bete..
De kan säkert funka som snacks till jakthundarna annars.Tror inte älgar är så intresserad av att äta en pappis Däremot kanske de står stilla och undrar vad det är som piper under dem
De kan säkert funka som snacks till jakthundarna annars.
Såg iofs inga såna nu.
*Och pappis är totalt ointresserad av älgTror inte älgar är så intresserad av att äta en pappis Däremot kanske de står stilla och undrar vad det är som piper under dem
Ja, och de kan lämna vapnen hemma. Kolla! Livsfarliga!Du ser, de behövde hundar Man tager vad man haver osv
Edit: Ett pappis-drev
Ja, och de kan lämna vapnen hemma. Kolla! Livsfarliga!
ILY hade inte brytt sig. Pebbles hade nog tvärnitat och ”Hallå! Vem och vad är du?”*Och pappis är totalt ointresserad av älg
*jaha, det passerar en älg 10 meter ifrån oss. Än sen då*
Ja, och de kan lämna vapnen hemma. Kolla! Livsfarliga!
Visa bifogad fil 77861