Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är vaken!
ÄR NÅGON MER VAKEN!!
Klart du kan söka läkare. Du behöver kanske inte säga att du tror det är en tumör men säg hur ofta det händer och att du vill kolla upp så det inte är något farligt.Ena hunden väckte mig, som vanligt sover han dåligt när det är varmt. Så långt inget konstigt. Klev upp och direkt började näsblodet
Så jag googlade på det där med återkommande näsblod (jag vet, så ska man ju inte göra) och såg först att det är vanligt vid torra slemhinnor, förkylning, allergi. Okej, inget konstigt där, misstänker redan att jag är allergisk mot nåt eftersom jag blir jättetäppt om jag inte använder allergi-nässpray till natten.
Sen såg jag att det är vanligt vid anemi. Fortfarande inget oroväckande, anemi har jag så gott som konstant så det vore väl rimligt.
Sen såg jag att det kan vara en tumör som orsakar det så nu är jag paranoid för det
Jag kan väl inte söka läkare för det? "Jo hej jag brukar börja blöda näsblod när jag reser mig på morgonen, kan vi kolla om det är en tumör eller nåt?"
Antagligen stress. Du kan ju alltid ringa 1177 och rådfråga.Nu tror jag att näsblodet har slutat för den här gången, men jag har lite hjärtklappning och yrsel Men det är väl mer sannolikt att det är för att jag stressat upp mig osv än att det är nåt allvarligt fel?
Jag är vaken!
ÄR NÅGON MER VAKEN!!
Ena hunden väckte mig, som vanligt sover han dåligt när det är varmt. Så långt inget konstigt. Klev upp och direkt började näsblodet
Så jag googlade på det där med återkommande näsblod (jag vet, så ska man ju inte göra) och såg först att det är vanligt vid torra slemhinnor, förkylning, allergi. Okej, inget konstigt där, misstänker redan att jag är allergisk mot nåt eftersom jag blir jättetäppt om jag inte använder allergi-nässpray till natten.
Sen såg jag att det är vanligt vid anemi. Fortfarande inget oroväckande, anemi har jag så gott som konstant så det vore väl rimligt.
Sen såg jag att det kan vara en tumör som orsakar det så nu är jag paranoid för det
Jag kan väl inte söka läkare för det? "Jo hej jag brukar börja blöda näsblod när jag reser mig på morgonen, kan vi kolla om det är en tumör eller nåt?"
Sök! Jag har nyss sökt för något så "fånigt" som lock i örat. Inget är för fånigt att söka förEna hunden väckte mig, som vanligt sover han dåligt när det är varmt. Så långt inget konstigt. Klev upp och direkt började näsblodet
Jag måste vara Sveriges kallaste (önskar jag kunde säga coolaste ) människa. Det är 24 grader inne och jag sitter här i soffan med kalla fötter.....
Tror också mörka får fler. Min häst har svarta ben och brukar få mycket medan hans kompis med mycket vitt fick lite.
I detta stall har han inte fått några alls, känns som att vi är tillbaka i Norrland igen där de inte finns.
Jag vill ha en gersåg.Ska såga med gersågen idag... jag vill ha en elektrisk gersåg Min är handdriven
Jag vill ha en gersåg.
(har en golvlist som inte kommer på plats eftersom jag inte kan gersåga)