Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad tråkigt 😪❤. Beklagar. Men 29 år, det var inte dåligt!
Ja han har varit pigg och fräsch länge. Men tyvärr så slutade magen inte att krångla iår så han började magra av trots mycket mat. Så tråkigt då han fortfarande var så fräsch iövrigt i kroppen. Trots att han va ett halvblod och gått 15 år på ridskola innan jag köpte loss honom. Tråkigt han va valack, om han varit sto hade man ju gärna velat avla på honom då han var en fantastisk häst och höll så länge!
 
@bettysmatte och @Wonderwoman Jag gissar på att de inte vill/har råd att betala IT och support och växelfolk för att arbeta redan klockan 00:01 när ingen ändå är uppe och vill anmäla sig?

Vi har samma på min skola som har ett eget antagningssytem - med skillnad att vi talar om exakt klockslag på datumet som det går att börja använda systemet. :)
Hade det stått klockslag hade det ju inte gjort lika mycket men på antagning.se så står det ju någon gång under dagen.. :meh:
 
I går sattes det upp ett gruppfoto på medarbetare och studenter i receptionen. Tvång, jag ville inte ha skiten där. Vill liksom inte se eländet i onödan.
Min reaktion var "men fuck off!" när jag frågade om de verkligen måste sätta upp den hos mig. :o

Det var tydligen vansinnigt roligt för nu är jag vaktmästeriets "veckans meme" 🙄 blurrade mitt namn.

_20200220_093154.JPG
 
Ja han har varit pigg och fräsch länge. Men tyvärr så slutade magen inte att krångla iår så han började magra av trots mycket mat. Så tråkigt då han fortfarande var så fräsch iövrigt i kroppen. Trots att han va ett halvblod och gått 15 år på ridskola innan jag köpte loss honom. Tråkigt han va valack, om han varit sto hade man ju gärna velat avla på honom då han var en fantastisk häst och höll så länge!

Beklagar :heart
Min medryttarhäst som jag ska rida idag är 29år, han heter Pilgrim och är "irländsk sporthäst"
 
I går sattes det upp ett gruppfoto på medarbetare och studenter i receptionen. Tvång, jag ville inte ha skiten där. Vill liksom inte se eländet i onödan.
Min reaktion var "men fuck off!" när jag frågade om de verkligen måste sätta upp den hos mig. :o

Det var tydligen vansinnigt roligt för nu är jag vaktmästeriets "veckans meme" 🙄 blurrade mitt namn.

Visa bifogad fil 45759
Tänk att ni till och med har ett Veckans Meme 😂👍
 
Det gick smidigt att cykla idag, skönt att slippa blåsten! Nu sitter jag med CAD och är lika förvirrad över övningen som vanligt.

Om någon kommer på någon tillverkare av utemöbler/cykelställ/etc utöver Hags och Lappset så säg till!
 
@bettysmatte och @Wonderwoman Jag gissar på att de inte vill/har råd att betala IT och support och växelfolk för att arbeta redan klockan 00:01 när ingen ändå är uppe och vill anmäla sig?

Vi har samma på min skola som har ett eget antagningssytem - med skillnad att vi talar om exakt klockslag på datumet som det går att börja använda systemet. :)
Det hade ju varit en helt okej lösning :up: ! Sedan tycker man väl i och för sig att antagning.se är lite annorlunda - och större - än en skolas lokala antagningssystem. De borde ha lite mer resurser, tänker man? Det har fortfarande inte öppnat förresten.......
 
Det hade ju varit en helt okej lösning :up: ! Sedan tycker man väl i och för sig att antagning.se är lite annorlunda - och större - än en skolas lokala antagningssystem. De borde ha lite mer resurser, tänker man? Det har fortfarande inte öppnat förresten.......
Ofta efter 12 tycker jag. Det är nog för att motverka lite av anstormningen. Eg kvittar det ju, det är ju inte den som söker först som får plats :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 111
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp