Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske är det dags att gå och lägga sig för jag börjar (äntligen) bli rätt trött. Semester och sova till kl 9:20 sätter sina spår... ;) Jag VAR faktiskt uppe redan vid kl 6 och släppte ut hästar, men uppenbarligen så tyckte kroppen sedan att den behövde några timmar till. Jag vill egentligen inte kliva upp senare än 8-8:30, men men.....
 
Jag känner mig allt annat än pigg men kan inte sova då det inte går att andas ordentligt.

Tänker på allt möjligt. Och nu senast på hundar. Mycket extra jobb i början. Jag vet inte. Tänker på en liten papillon här i huset. Finns ingen som Professorn såklart men ändå.
Det går annars ingen nöd på mig. Har Jinns som är katt. Hon är nästan som en hund. Går ut påmorgonen när jag går ut. Har full koll. Snackar massor och är allmänt underbar.
Hästar :heart
Vänner mm.
 
På jobb sedan en tid tillbaks. Varför tar jag mig inte i kragen och börjar tidigare flerdagar? Fått massor gjort i lugn och ro :)

Hoppas på en bra dag idag.
 
Har gjort ett mycket strängt arbetsschema till mig själv idag. Målet är att fått pluggat minst 7h. En redan avklarad!

Läser om barnböckers uppbyggnad och analys - förvånansvärt intressant! Författaren använder dessutom både Harry P och Hungerspelen som frekventa exempel, vilket känns extra tacksamt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 112
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp