Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är stressad för jag vet inte vad jag ska köpa till mamma i födelsedagspresent :arghh: Googlar runt som en galning men kan inte komma på något. Argh!
 
Nattens jobb var helt okej och sen sov jag gott till 8.18 :)
Sa godmorgon till 26-åringen innan jag körde till stallet. Efter stallet har jag tagit det rätt lugnt, diskat två stekpannor, satt igång tvättmaskinen och skrivit handlalista.
Nu ska jag dammsuga, duscha och hänga upp tvätten innan jag ska kolla på skidskytte :)
 
Huvudvärk tillbaka. Har fått ihop drygt 1000 ord (av minst 2100) och slagits med internet på kontoret som inte vill fungera = får inte ut dokument jag behöver. Men hemtentan går före så nu har jag kört hem igen.
 
En upplevelse tillsammans kanske? Antingen någon föreställning eller kanske en spadag?
Spadag var ett bra förslag. Föreställningar osv går inte eftersom hon har en sjukdom.
Vi har varit på spa tidigare och det var uppskattat :) Hon har pratat om någon massage hon velat testa... Körtelmassage? Vad det nu hette.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 112
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp