Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vägrar borsta tänderna med vin igen så nu har jag bunkrat upp inför morgondagens vattenavstängning

3FB23171-8E5A-46C7-9A3E-C9B065A33A93.webp
 
Har ”träningsvärk” på lårens baksidor pga att jag stod på knä och slog in ett paket i förmiddags.
:meh:
Brukar få ”träningsvärk” när jag tvättat håret också. :cautious:
 
Jag har precis skickat iväg ett mail om hur man lägger in sig på möte i växelappen. Är så vansinnigt trött på att inte kunna göra ett bra jobb när jag svarar i växeln. Snart ska jag även skicka ett mail om att vi som sitter i växeln måste få veta om de ändrat något i hur de vill att vi ska koppla (det har de gjort utan att tala om). Nu har jag gjort "fel" i två månader utan att veta om det, och fick en utskällning om att jag gör "fel" när jag kom till jobbet i morse.
Jag har blivit någon form av besvärlig motvallskärring här på jobbet, uppbackad av bästa kollegan som äntligen är tillbaka från sjukskrivning.

Tydligen behövde jag bara en knuff i rätt riktning. Är ju livrädd för att vara besvärlig/ivägen/jobbig vanligtvis. Men mina kollegor är ju konstant besvärliga/ivägen/jobbiga mot mig, så det känns välmotiverat. Tror jag :o (mår ändå lite dåligt över det 🙄)
 
Jag har precis skickat iväg ett mail om hur man lägger in sig på möte i växelappen. Är så vansinnigt trött på att inte kunna göra ett bra jobb när jag svarar i växeln. Snart ska jag även skicka ett mail om att vi som sitter i växeln måste få veta om de ändrat något i hur de vill att vi ska koppla (det har de gjort utan att tala om). Nu har jag gjort "fel" i två månader utan att veta om det, och fick en utskällning om att jag gör "fel" när jag kom till jobbet i morse.
Jag har blivit någon form av besvärlig motvallskärring här på jobbet, uppbackad av bästa kollegan som äntligen är tillbaka från sjukskrivning.

Tydligen behövde jag bara en knuff i rätt riktning. Är ju livrädd för att vara besvärlig/ivägen/jobbig vanligtvis. Men mina kollegor är ju konstant besvärliga/ivägen/jobbiga mot mig, så det känns välmotiverat. Tror jag :o (mår ändå lite dåligt över det 🙄)

Fortsätt vara besvärlig du, med gott samvete :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 112
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp