Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåst och regn till och från idag med
Fick min lönespec på Kivra idag. Inte har min sk chef fixat det som de drog fel (hade semester en jobbhelg i nov) på min lön :devil: Ringde Löne service, de sa att jag måste prata med chefen. Chefen går inte att få tag på, varken på jobbtelefon, mobil eller sms:devil:
Så less på mitt jobb nu!
 
På väg till tåget kändes det som att något exploderade inne i benet under knät. Så himla konstig känsla. Benet känns fortfarande lite konstigt men gör inte direkt ont så vet inte om det är värt att söka vård.
 
Benet känns rätt ok nu, bara lite ömt, men jag är något av en hypokondriker så hjärnan gick på högvarv ett tag. Hade planerat att rida, men cyklar till stallet och tror inte att jag är i skick för det så hästen får vila idag istället. Maken har beställt indiskt till middag, så nu kan jag sitta hemma, äta god mat och tycka synd om mig själv som inte får klappa på min fina häst idag :p
 
Den ungdomliga grannen kom precis förbi och visade sina nya skor. Hon tog på sig att väcka mig imorgon. Hon är otroligt nog morgonpigg. Lovade dra igång basen vid 08.30. Hahhaha till ALLAS GLÄDJE!? Sen skulle hon i sedvanlig ordning komma ner och kräva frukost. Igår bakade jag banankaka som var mkt uppskattad så hon försäkrade sig om att det fanns kvar av denna :p
Jepp jag kommer alltså troligen upp i rimlig tid imorgon hehe ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 112
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp