Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Guh! Har vaknat efter en hel natts hårdsovande, ni vet där man lägger sig i en position och sedan vaknar precis likadant. Jag kan inte minnas senast jag sov så djupt och tungt och länge.. nu är jag helt yr och dåsig. Har inte ens drömt något som jag minns.
Är annars en nattvaknare av rang och har väldigt vivida drömmar.

Det är lite roligt att det nästan alltid händer i en position som en mumifierad ekorre eller derpig vampyr. :D Raklång på rygg med ambågarna tätt mot kroppen och händerna inskrynklade mot varandra över bröstkorgen. Inte knutna utan sådär som när man leker hare i dagis ungefär.
 
Har haft mitt, kanske, sista samtal med psykologen :( jag har fått jättebra kbt-verktyg och mitt liv är i balans (för det mesta) så hon tycker att jag är ”klar”. Men att jag såklart kan boka tid längre fram, om jag behöver bolla något.
Jag håller ju med men känns lite deppigt. Hon är så HIMLA bra, och har förändrat mitt liv :love: :love:
Deppigt, men tacksam. Dock känns det inte passande att snoka upp hennes adress och skicka tack-blommor när det är en psykolog.. :angel:

Har iaf gjort en coleslaw till middagen ikväll. Aldrig gjort egen innan men det blev himla god! Får den gotta till sig några timmar blir det nog himla fint till stekt hjort-korv och honungsglaserade rotfrukter :d
 
Har haft mitt, kanske, sista samtal med psykologen :( jag har fått jättebra kbt-verktyg och mitt liv är i balans (för det mesta) så hon tycker att jag är ”klar”. Men att jag såklart kan boka tid längre fram, om jag behöver bolla något.
Jag håller ju med men känns lite deppigt. Hon är så HIMLA bra, och har förändrat mitt liv :love: :love:
Deppigt, men tacksam. Dock känns det inte passande att snoka upp hennes adress och skicka tack-blommor när det är en psykolog.. :angel:

Har iaf gjort en coleslaw till middagen ikväll. Aldrig gjort egen innan men det blev himla god! Får den gotta till sig några timmar blir det nog himla fint till stekt hjort-korv och honungsglaserade rotfrukter :d
Skicka till hennes jobbadress.
 
Borde åka och simma idag, men jag är aptrött. Troligen beroende på att jag var på vift större delen av dagen igår. Jag har verkligen väldigt lite ork. Irriterande lite ork.

Tror jag ska bära lite ved och städa lite mer på övervåningen istället. Får ta simningen imorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 113
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp