Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är tröttare än tröttast. Lite huvudvärk.
Gav bort mina gamla arbetsbyxor till en student med någon form diagnos. Vi pratade lite kort om att hen i bland tar på sig till exempel en tröja från sin mamma för att känna sig trygg när hen kände sig osäker. Sen sa hen att jag är så lugn, fin, självsäker och stark och att hen vill vara som jag. Frågade om hen ville ha byxor från mig att ha när hen ville vara sådan.
Gissa om hon blev glad :) Jag har inte använt byxorna på något år i alla fall. Har någon tanke nu på att det kanske ses som jättekonstigt av andra men äh - hon blev glad och då skiter jag i vad andra tycker.
 
Min väg är för smal för timmerbilar
Resultatet blir följande :meh:
6E88D0BC-1D52-4D61-8B06-5C0B4B17547F.webp
 
Känner mig utarbetad. Ont i högerarm och nackspärr :p Ligger i sängen och lyssnar på barockmusik
 
Håller på att städa och greja med papper som inte lagts rätt och detektivarbeta återlämnade passerkort som inte tagits omhand på rätt sätt. Samt massa andra grejer. Är kaos. Jag kan inte arbeta så bra i kaos.
Nu när det verkar vara en lugn dag känner jag att jag kan passa på, men jag jobbar i snigelfart - rädd att övergöra och få huvudvärk och bli hjärndöd.
Det går ganska bra, även om jag stressar mig själv när jag jobbar så lååångsamt. Ironiskt nog 🤷‍♀️

Har bestämt mig för att ignorera massa annat tjafs runt omkring och fokusera på att ja just i dag ska jobba långsamt, och organisera kaoset omkring mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 112
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp