Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Småskrattar i allt till detta
1581970363576.webp
 
Kollar Svenska Truckers på 3an. Är det ”inne” nu med program om folk som kör bärgare, lastbil etc? Tycker att det ofta är såna program.
 
Blåste hem från stallet och ligger och lyssnar på allt som dundrar ute nu. Hoppas att det mojnar tills imorgon när jag ska till skolan medelst cykel!
 
Kom precis in efter kvällspromenaden med hundarna. Trodde att vi skulle klara oss runt den vanliga rundan med bara blåst, men nehejdå! Halvvägs in börjar det piska ned snöblandat regn. Vi är sjöblöta och kalla hela högen. :meh:
PÅ en mer positivnot har jag hittat några sådana här videos som jag fint sparade på tills vi kom hem. Det är dessutom min fredag idag så det blir varm dryck med kanelwhisky och lite grädde till miniskräckisarna! <3

Varning känsliga tittare - små skräckisar. En del är rätt grafiska.
 
Kl är 08.50 och hus-inspektion snart...
Har städat lite, torkat av osv den här morgonen... hoppas dom blir nöjda över hur vi sköter huset. Harju inte varitnågra problem än på 2.5 år i alla fall. Inspektion var sjätte månad :)

Köpte ingredienser igår och ska försöka mig på semle-bak idag. Kanske :rofl:
 
Kl är 08.50 och hus-inspektion snart...
Har städat lite, torkat av osv den här morgonen... hoppas dom blir nöjda över hur vi sköter huset. Harju inte varitnågra problem än på 2.5 år i alla fall. Inspektion var sjätte månad :)

Köpte ingredienser igår och ska försöka mig på semle-bak idag. Kanske :rofl:

Semel-degen jäser nu för andra gången.... snart dags för ugn.
Hemgjorda mandelmassan är jag mycket nöjd med (sååå svårt. Not :rofl:)
 
fortfarande helt jävla kaosartat här på jobbet. Nån som sitter på PE rör d 63 i SDR 11 blå stripe så hojta till! Mitt huvudlager har försnillat bor över 300m

Sorry... jag har bara totalt 4m 100mm spirorör :D De är tänkta som skorsten till min "renoverade" rök... dvs min nya rök, särbon bara skakade på huvudet när jag kom dit med den (tanken var att den skulle repareras) :laugh:
 
Suttit och skrivit på examinationsuppgiften, jag tror att jag börjar bli klar men måste vila lite från texten en stund för att se den med lite färska ögon. Tack och lov för ventilering och hård inlämning först på söndag men jag vill helst inte sitta hela helgen med den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 113
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp