Vad gör vi? Del CXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Försöker bygga upp motivationen att gÄ till extrajobbet. Glöh vad det kÀndes trÀligt idag, fast jag vet ju att ju förr jag gÄr dit desto fortare kommer jag hem igen.
 
Slöar 10 minuter nÀr jag borde diska och plocka ihop innehÄllet i en kasse som hundarna rivit ut i hallen innan jag mÄste Äka in 3 timmar tidigare pÄ ett möte pÄ jobbet. Underbart vÀder, sÄklart, jag hade kunnat plockat ute istÀllet för att Äka pÄ mötet. :meh:

DĂ€remot har jag sovit underbart inatt och drömt om morfar, mormor och pappa. 💕 Typisk att jag inte kunde fĂ„tt sova lite lĂ€ngre och trĂ€ffa dem mer, men jag var glad nĂ€r jag vaknade för det var sĂ„ roligt att trĂ€ffa dem igen och fĂ„ prata lite Ă€ven om jag Ă€r ledsen nu. SĂ„ skönt Ă€ndĂ„ att fĂ„ vakna utvilad, istĂ€llet för som ett vrak som efter de sista nĂ€tterna.

Och dĂ€r var mina 10 minuter slut. 😖
 
Slöar 10 minuter nÀr jag borde diska och plocka ihop innehÄllet i en kasse som hundarna rivit ut i hallen innan jag mÄste Äka in 3 timmar tidigare pÄ ett möte pÄ jobbet. Underbart vÀder, sÄklart, jag hade kunnat plockat ute istÀllet för att Äka pÄ mötet. :meh:

DĂ€remot har jag sovit underbart inatt och drömt om morfar, mormor och pappa. 💕 Typisk att jag inte kunde fĂ„tt sova lite lĂ€ngre och trĂ€ffa dem mer, men jag var glad nĂ€r jag vaknade för det var sĂ„ roligt att trĂ€ffa dem igen och fĂ„ prata lite Ă€ven om jag Ă€r ledsen nu. SĂ„ skönt Ă€ndĂ„ att fĂ„ vakna utvilad, istĂ€llet för som ett vrak som efter de sista nĂ€tterna.

Och dĂ€r var mina 10 minuter slut. 😖
Älskar sĂ„na drömmar. I mina drömmar nĂ€r jag trĂ€ffar farmor Ă€r hon som innan hon blev dement - dĂ„ blir jag alltid sĂ„ himla glad. 💕
 
Kunde ju bÄde ha vispat grÀdden bÀttre och florsockrat mindre (eller mer :devil:) men sÄÄÄ gott!!!

:rofl::D:love:

20200219_195113.webp
 
Jag har haft sĂ„ mĂ„nga mĂ€rkliga och stressiga drömmar pĂ„ nĂ€tterna det hĂ€r Ă„ret. Det Ă€r vĂ€l ett resultat av att det hĂ€nder vĂ€ldigt mycket just nu och mĂ„nga tankar som snurrar. Inatt drömde jag att jag köpt ett gammalt ruckel till hus för nĂ„gra 100 tkr och jag satt dĂ€r inne och jobbade. Det var papp pĂ„ vĂ€ggarna och hĂ€ngde plastskynken frĂ„n taket. SĂ„ kommer det in en kvinna i huset, hon verkar Ă€ngslig och lite nervös och berĂ€ttar att hon bodde i huset en gĂ„ng för lĂ€nge sen och att hon var förvĂ„nad över att nĂ„gon hade köpt det. Sen plötsligt ser hon nĂ„gonting och börjar skrika, jag hinner knappt se vad det Ă€r men sekunden senare Ă„ker hennes huvud av :nailbiting: Jag tycker till i sĂ€ngen och sekunden innan jag vaknar hinner jag Ă€ndĂ„ tĂ€nka att ”Det hĂ€r blev ju en pissig investering, det Ă€r ju ingen idĂ© att renovera upp hĂ€r om det Ă€ndĂ„ ska spöka..” :o:rofl:

Drömde ocksÄ att jag skulle sluta mitt jobb om 2 dagar och hade helt glömt att jag hade sagt upp mig, och helt glömt att söka nytt jobb. SÄ plötsligt kom jag pÄ att jag Àr arbetslös om 2 dagar :nailbiting:

MÀrks det att jag precis bytt jobb och köpt lÀgenhet?:D
 
Har av nÄgon underlig anledning varit lÀtt illamÄende under morgonen.
Nu börjar det gÄ över sÄ jag orkar gÄ ut. TÀnkte Äka tillbadhust efter lunch men vÀntar samtal frÄn vÄrden vid 14 sÄ jag mÄste vara hemma fram tills dess. Morr.
 
SvĂ€r tyst för mig sjĂ€lv och vĂ€nder kronor för att se hur jag ska ha rĂ„d att köpa en biljĂ€vel som 1. GĂ„r som dragbil pĂ„ b-kort, 2. Rymmer en hund och mĂ€nniskor och 3. Är pĂ„litlig sĂ„ jag inte behöver lĂ€mna in den i tid och otid.

Min gamla subaru hÄller pÄ att ta knÀcken pÄ mig, speciellt nÀr vi i panik fick Äka och köpa en till bil i somras för att den stod ett par veckor pÄ verkstad. Det gÄr inte!!
 
SvĂ€r tyst för mig sjĂ€lv och vĂ€nder kronor för att se hur jag ska ha rĂ„d att köpa en biljĂ€vel som 1. GĂ„r som dragbil pĂ„ b-kort, 2. Rymmer en hund och mĂ€nniskor och 3. Är pĂ„litlig sĂ„ jag inte behöver lĂ€mna in den i tid och otid.

Min gamla subaru hÄller pÄ att ta knÀcken pÄ mig, speciellt nÀr vi i panik fick Äka och köpa en till bil i somras för att den stod ett par veckor pÄ verkstad. Det gÄr inte!!
Honda cr-v :) ?
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag Ă€r bĂ„de en klant och ganska godtrogen blev jag pĂ„lurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det Ă€r...
Svar
19
· Visningar
3 112
Kropp & SjÀl Det hÀr kommer bli ett vÀldigt lÄngt inlÀgg :angel: :p Jag Àr 31 Är, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) fÄ...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kÀmpar pÄ med att skola om mig frÄn ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det Àr verkligen nyttigt och vÀlbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
HÀstmÀnniskan Hej, Jag vet att det finns mÄnga trÄdar om detta men av de som jag hittat Àr det mÄnga inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp