Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du köpte väl den som även har handskar för musik och ljudeffekter? 🙈 Annars vet jag någon som kommer bli besviken. 😇 som moster kan jag även berätta att det verkligen inte bli bättre när batteriet håller på att ta slut, det liksom mer skär sig i öronen då. 😫

Haha nä! Hon har önskat sig en specifik med tillhörande diadem.
 
Share-2.webp

Dags att lägga sig - god natt alla!
 
Shit, shit, shit.. Jag är så jävla känslig :banghead::banghead::banghead:
Gråter fan på jobbet igen :banghead:
Nä, nu fan vägrar jag ha kontakt med den där kollegan. Punkt. Tur i oturen att jag ska ha möte med chefen senare idag. En helt annan (kvinnlig) kollega såg iaf och tröstade mig en stund, hon verkade inte hålla med honom iaf.

Nu vet jag inte hur länge detta kan ta innan jag kan fan lugna ned mig. Är fasen en lipsill.
 
Stackars kvinnan som ska börja arbetsträna hos oss på måndag, hon ska ha kollegan som handledare. Zzz.
Fast jag kan ta mig fan på att henne blir han snäll med, han har inte sett mig vara där förut - vilket jag var när jag kom hit.
 
För annars vill jag sluta. Vill inte ha det så här.
Du SKA INTE ha det så där! Ingen ska behöva må dåligt på jobbet, det är en såpass stor del av ens liv att det liksom behöver vara en del som man mår bra över för att inte må dåligt och tänka på det hela tiden.

Jag säger inte att allt behöver vara kul hela tiden, men att börja gråta för att kollegor är elaka är inte ok någon stans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 106
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp