Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar på jobbannonser. Har ju någon tanke om att jag inte vill vara brevbärare hela livet, men fan, oavsett vilket jäkla jobb man söker, oavsett antalet timmar i veckan osv så söker de folk med flera års erfarenhet av den typen av jobb som de behöver personal till. Hur fan ska man någonsin kunna testa något nytt då?
 
Trött och less. Som vanligt alltså.
Vet inte hur jag ska ta mig än kursens projekt än och halva kursen har snart gått. Suttit och funderat och läst hela dagen utan resultat. Min handledare frågade om det verkligen var den här mastern jag vill gå. Nej, svarade jag.
För sent att söka ny inför hösten tyvärr. Fri konst hade passat mig bäst, eller film.
 
Kollar på jobbannonser. Har ju någon tanke om att jag inte vill vara brevbärare hela livet, men fan, oavsett vilket jäkla jobb man söker, oavsett antalet timmar i veckan osv så söker de folk med flera års erfarenhet av den typen av jobb som de behöver personal till. Hur fan ska man någonsin kunna testa något nytt då?
Vad de SÖKER är inte nödvändigtvis vad de lyckas få. Testa att skicka in ansökningar och se vad som händer :) !
 
Slöar i soffan och kollar Masterchef Australien. Skulle behöva äta nåt själv, men orkar inte laga nåt. Ungen var övertrött och hungrig när vi kom hem så han smällde i sig en banan. Men han skulle nog behöva nåt mer....
 
Chika är shiban. Drottningen av ALLT och ALLA och skulle nog falla död ned innan någon fick på henne ett par fåniga strumpor.
Tadaaa
DSC_0102.webp

Hon är SÅ kränkt! Både jacka OCH gummitossor...
 
Stallet klart; skippade ridningen och körde lite lätt löshoppning istället; passade på när ridbanans underlag är bra igen och vi var flera, kul :). Nu väntar jag på att kycklingen ska börja bli klar så jag kan slänga ihop sweetchilipasta; så enkelt och så gott 😋.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 106
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp