Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på torktumlaren. Är trött, slut, ledsen, urvriden efter eftermiddagen och sugen på att beställa nåt från Lush så att jag får hem ett kul paket.. Men nah, jag ska till huvudstaden den 28 och tänkte gå till en av deras butiker då så får allt hejda mig. Beställer kattmat istället, inte riktigt lika roligt dock.. :cautious::p
 
2A41C958-0A1D-455C-A12E-7DADE0D121AC.webp





😂😂😂
 
Snacka om att humöret går upp o ner... Just nu, ingen värk... luftmadrassen som ska avlasta tryck ska jag nog försöka stjäla med mig hem. JÄSINGEN vad skönt... griptång att plocka tappade saker så man slipper larma stup i ett och så ett glas loka med granatäpple...

Vi får se hur jag låter i morgon. ett par mil hemifrån, så var det ont om besök tidigare, är det inget emot vad det blir nu
 
Senast ändrad:
Har tagit mig ut. Ska införskaffa klänning till min brorsdotter som fyller tre. Hon önskar sig en ”Frost-klänning”. 100% euro dollar oklart. Har googlat och de är 100% euro dollar skitfula.
Just det har huvudvärk också så att eeehhhhmmm
Du kanske har huvudvärk för att du tittat på klänningar som 100% euro dollar är skitfula för länge? :D
 
Har tagit mig ut. Ska införskaffa klänning till min brorsdotter som fyller tre. Hon önskar sig en ”Frost-klänning”. 100% euro dollar oklart. Har googlat och de är 100% euro dollar skitfula.
Just det har huvudvärk också så att eeehhhhmmm
Du köpte väl den som även har handskar för musik och ljudeffekter? 🙈 Annars vet jag någon som kommer bli besviken. 😇 som moster kan jag även berätta att det verkligen inte bli bättre när batteriet håller på att ta slut, det liksom mer skär sig i öronen då. 😫
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 106
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp