Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte så sjukt fina tulpaner på vägen hem!!! :love:

84A1B286-50DC-4C2A-9109-9C03E0D0FDFC.webp
 
Haha, förmodligen för att jag mest kallar dem shiban och terriern. Jag gör det visst i dagligt tal också, när jag pratar med andra alltså, inte med hundarna. :D
Kailzie är terriertant, döpt efter gården där hon är född här i skottland. Hon var en gåvovalp. :heart
Chika är shiban. Drottningen av ALLT och ALLA och skulle nog falla död ned innan någon fick på henne ett par fåniga strumpor.

Premiärturen igårkväll.
🥰
Hur länge har du bott där borta om du fick terriern i gåva och hon har fått sina charmiga gråa hår? :eek::love:
(Och det borde jag ha anat, fick bara en bild i huvudet på en shiba med skor ... men de är ju som katter borde jag ha kommit ihåg :idea::D)
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Hur länge har du bott där borta om du fick terriern i gåva och hon har fått sina charmiga gråa hår? :eek::love:
(Och det borde jag ha anat, fick bara en bild i huvudet på en shiba med skor ... men de är ju som katter borde jag ha kommit ihåg :idea::D)

Jag fick terriern som avskedgåva när jag var här första gången för fjorton år sedan. :) Kom tillbaka 2012, så det har blivit ett gäng år ändå!

Haha, som stroppiga katter! I alla fall mitt exemplar. :D
 
Har pratat med länsstyrelsen. Tog ett bra tag, men de såg allvarligt på att jag hittat höns i någon form av fulbygge inhägnad i ett naturskyddsområde.

Funderar på att gå dit i morgon efter jobbet och titta om de är kvar men jag kanske inte borde göra "ägarna" till hönsen uppmärksammade på att någon sett deras lilla hemlighet.
 
Slutar 13 på avdelningen, sedan hem och rasta hundar och äta lunch. APT 13.30 och kommer skrika rakt ut ifall de fortsätter gagga om samma saker som de tidigare mötena. Vill inte höra ETT JÄVLA ORD OM WHITEBOARDTAVLAN.
Då har du nära till jobbet om du ska hinna med det på den korta tiden.
 
Det blev för mycket på jobbet idag (det gick åt helvete med det jag skulle göra, helt enkelt) och det liksom klickade till i huvudet på mig. Migränkänning... Hade det inte varit för att jag var tvungen att bli klar idag och den som kunnat ta över var iväg på utejobb så hade jag gått hem. Har fortfarande ont i ögonen och huvudet, men står upp osv. Kom just hem. Ska tvätta igen (kuddarna till katternas klösmöbel), men inte städa idag iaf!
 
Kört mitt första pass i boxen sen maj förra året :love: Det var helt fruktansvärt!
Jag får bara erkänna, jag älskar att plåga mig med crossfit.

(Obs. Nu är jag så slut att jag skrev i fel tråd. :angel: )
:laugh:

Jag flyttar dig till rätt tråd, för vi (jag) har saknat dig där och vi (jag) vill ha fler crossfit-kompisar i träningstråden! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp