Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städat 2 av de 7 sektioner jag brukar dela in mitt sovrum i. Tog en timme så nu tänkte jag sitta ner en liten stund innan jag fortsätter. Funderar på om det är tillåtet att gå ut och springa när man är sjukanmäld :nailbiting:
 
Shit shit mötet med chefen verifierat klockan 07:30 imorgon och nu börjar jag ångar mig... vill jag verkligen nysta i detta eller ska jag bara bita ihop?

Pratade lite snabbt med andra kollegan och nämnde i förbifart att jag ska träffa chefen och jag vill inte snacka skit på något sätt men tog upp några exempel på hur jag upplever det och kollegan (som jag har mycket stort förtroende för) hade aldrig förstått att det var så illa sen har han egna åsikter om kollegan jag ska ha möte om. Vi diskuterade lite allmänt och nu blir jag ruggigt osäker på om det verkligen är något att ta upp.

Varför ska man ifrågasätta sig själv så mycket? Berättade för sambon igår om detta och han sa att det var äntligen på tiden. Ska sätta mig ner och skriva ner stödord/formulering för att få fram det jag vill ha fram.
 
Shit shit mötet med chefen verifierat klockan 07:30 imorgon och nu börjar jag ångar mig... vill jag verkligen nysta i detta eller ska jag bara bita ihop?

Pratade lite snabbt med andra kollegan och nämnde i förbifart att jag ska träffa chefen och jag vill inte snacka skit på något sätt men tog upp några exempel på hur jag upplever det och kollegan (som jag har mycket stort förtroende för) hade aldrig förstått att det var så illa sen har han egna åsikter om kollegan jag ska ha möte om. Vi diskuterade lite allmänt och nu blir jag ruggigt osäker på om det verkligen är något att ta upp.

Varför ska man ifrågasätta sig själv så mycket? Berättade för sambon igår om detta och han sa att det var äntligen på tiden. Ska sätta mig ner och skriva ner stödord/formulering för att få fram det jag vill ha fram.
Pepp pepp :heart

Självklart ska du ha mötet och ta upp de saker som du upplever!!
Hur någon annan upplever saker måste du försöka tänka bort, för alla är olika, och du måste tänka på dig själv nu. Det vet du också egentligen ;). Låt inte din kollegas ord förringa din upplevelse!!

Jag tänker på tidigare inlägg du skrivit, gå tillbaka och titta på dom så ser du att det är inget att "rycka på axlarna" åt - det är ett reellt problem!
Stå på dig och att du skriver en liten agenda med stödord och meningar är jättebra :up:
 
Städat 2 av de 7 sektioner jag brukar dela in mitt sovrum i. Tog en timme så nu tänkte jag sitta ner en liten stund innan jag fortsätter. Funderar på om det är tillåtet att gå ut och springa när man är sjukanmäld :nailbiting:

Kan sticka i ögena på kollegorna om de ser dig..Har en kollega som var sjukskriven och tusan va de tog fyr när en annan kollega såg henne rasta hunden...Kan säga såhär. Bo typ 150 m från dörr till dörr är inte alltid bra....Brukar säga att det finns flera anledningar till att jag vägrar bo nära jobbet 😎.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp