athena_arabians
Trådstartare
Jadu... det är mycket konstigt jag inte får göra. Jag får inte heller ringa och be om service på accessystemen (för jag får inte "anlita någon för skolans räkning"), får inte beställa material för skolans räkning (hade lätt kunnat gjort det nu så hade alla problem varit lösta och arbetstiden kortats ner mer ca 95% för ett ärende), får inte ha företagskort, får inte ens ringa och beställa taxi till akuten...
Vissa av de sakerna blåignorerar jag, som till exempel att jag inte får ringa och be om service på accessystemen när de är nere, och ringa taxi
I bland när jag vill vara lite överjävlig använder jag detta emot arbetsgivaren, måste jag erkänna. I någon form av passivt agressiv protest till att jag tydligen inte är betrodd att göra något, men ändå har ansvar för en hel massa grejer. Okej inte världens värdigaste sak att göra men vadfan, det är rena Game of Thrones här i bland och i bland måste man spela spelet
Hehe, mitt standardsvar hade f-n varit: "Nej, det har jag inte befogenhet för" tills de ledsnar och ger sig