Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den är bara 158 ;)
2 dm för hög ;) 138 cm är alldeles perfekt :love: IMG_20200507_162614_906.webp
 
Idag är en slö dag med väldigt omväxlande väder. Ena ögonblicket strålande sol som övergår till ösregn/åskskur. Därefter lite dugg eller uppehåll och så börjar det om :meh:

Igår fick tanten åka låda till Vårgårda för vaccination och koll av blåsljud.
guldstjärna till henne eftersom jag kunde lasta helt själv som vi tidigare brukat bägge gångerna :banana:
Nähä.
Jag har inte alls varit i Vårgårda. Inte på typ 25 år.
 
Grabbarna blev hemma i natt, skyfall och åska gjorde att de insåg att det var trevligare hemma i en säng! :D Men i morgon ska det bli bättre väder så då ska de visst sova ute igen. Jag betalde våra fakturor den här månaden, det kändes i magen, drygt 80 000 :nailbiting::arghh: Men det är badrummet som gör att det sticker iväg. Kakel och klinkers är inte billigt men det är tänkt att det ska kunna ligga i minst 10 år så det är väl inte så dyrt i längden. ;) Sen ville visst lantmäteriet ha betalt för att konstatera att pinnarna som vi satte ut sitter på rätt ställe. Det tog dem en hel dag. :meh: Sen ska allt pappersarbete göras också så vi kan få klart det här hus köpet någon gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp