Blå. Inte ens grönblå. Om du inte menar filten längre bort förstås? För den är grå.....
Menar den närmast, fick inte med en rättvis nyans utan den andra. Nu fick hon veta det och går runt och pratar högljutt om att det är FEL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blå. Inte ens grönblå. Om du inte menar filten längre bort förstås? För den är grå.....
Menar den närmast, fick inte med en rättvis nyans utan den andra. Nu fick hon veta det och går runt och pratar högljutt om att det är FEL
Nähä.Idag är en slö dag med väldigt omväxlande väder. Ena ögonblicket strålande sol som övergår till ösregn/åskskur. Därefter lite dugg eller uppehåll och så börjar det om
Igår fick tanten åka låda till Vårgårda för vaccination och koll av blåsljud.
guldstjärna till henne eftersom jag kunde lasta helt själv som vi tidigare brukat bägge gångerna
Fönsterrutor kostar inte mycket och kan vara lätt att fixa själv, om det inte är något modernt special. Byter ett par om året i stall och andra byggnader.
Nähä.
Jag har inte alls varit i Vårgårda. Inte på typ 25 år.
Jag njuter.Oslagbart
Vad värre är, induktionshällen packade ihop. :'(Och där slog blixten ner. Huvudsäkringen gick, routern klarade sig konstigt nog men TV-dosan kan vi glömma.
Säg inte det... säg inte detJag utgår ifrån att du inte behövde lastas när du var där heller?
Säg inte det... säg inte det
Fel TantNähä.
Jag har inte alls varit i Vårgårda. Inte på typ 25 år.
Fast vaccination kanske var aktuellt? Fast det var hästinfluensa och inte årsinfluensanJag utgår ifrån att du inte behövde lastas när du var där heller?
Fast vaccination kanske var aktuellt? Fast det var hästinfluensa och inte årsinfluensan
Senaste gången någon ville ge bort en häst hade den kört bockserier med mig i ridhuset, Nej tack!Någon som vill ha en gratis häst?