Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gymmet städat, gick fort, varför har jag inte gjort det tidigare? Har pratat på det i evigheter 😅 Tyvärr så såg jag att ena fönstret var trasigt. Hittade en sten på golvet och gissar att gräsklipparen skjutit iväg den rakt genom fönstret. Måste kunna lämna i det till glasmästaren istället för att köpa ett helt nytt fönster väl?

Fönsterrutor kostar inte mycket och kan vara lätt att fixa själv, om det inte är något modernt special. Byter ett par om året i stall och andra byggnader.
 
Sitter och "varmer upp mig" for att starta dagen. Kaffet ar nastan urdrucket och det ar redan varmt. Tur att vi far perfect vader i slutet pa veckan. :p
OCh nu ar det dags att ta hand om hundarna.

Screen Shot 2020-07-28 at 7.55.58 AM.webp
 
Vad har den gjort nu? :cautious:
Det är bara mitt tålamod som tog slut... Idag var en sådan dag hästen inte ville vara inne i boxen, utan står och bankar i boxdörren, skrapar i golvet och snurrar runt runt runt i boxen :banghead: Spelar inte någon roll om det finns andra hästar inne, om det finns mat eller om jag står och klappar hästen.

Och stå still på gången är inte något som hästen är speciellt bra på heller :banghead: Men det har blivit bättre.

Men jag skulle aldrig kunna ge bort min häst <3
 
Vad har den här filten för färg? Jag tycker den ser blå, möjligtvis grönblå ut. Min mamma säger att den är grön :cautious:
 

Bifogade filer

  • 15959509244543789925804366685348.webp
    15959509244543789925804366685348.webp
    168,8 KB · Visningar: 42
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 192
Senast: tanten
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp