Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har öppnat - tadaaa - garderoben :sneaky:

Fast hittills inget spännande, typ ett skelett eller en väska med 1 miljon kronor i :meh: nejdå, bara kläder och filtar :cautious:
Hur gamla kläder (hela och rena såklart) kan man ge till second hand?

En sak var faktiskt kul att hitta, svärfars gamla finuniform från när han jobbade på flygvapnet. Den är jätte-fin :heart
 
Vi har öppnat - tadaaa - garderoben :sneaky:

Fast hittills inget spännande, typ ett skelett eller en väska med 1 miljon kronor i :meh: nejdå, bara kläder och filtar :cautious:
Hur gamla kläder (hela och rena såklart) kan man ge till second hand?

En sak var faktiskt kul att hitta, svärfars gamla finuniform från när han jobbade på flygvapnet. Den är jätte-fin :heart
Trist.... :meh:
Hur gamla är gamla? Det finns ju absolut en marknad för vintagekläder... :)
 
1595962647438.webp


:rofl: :love:
 
Var och handlade, det började ösa, tropiskt, regn halvvägs till affären. Öser när jag går hem. Naturligtvis inget paraply eller regnjacka. Skyndar mig med huvudet böjt. Trycker in portkoden, hmm, dörrarna är lite ljusare kanske? Min dörr har också blivit ljusare? Jaja, sätter nyckeln i dörren, den passar inte! Tittar på namnet på dörren, Nylund. Inte mitt namn. Skyndar mig därifrån innan någon hemma där tror att jag är en galen seriemördare, alt, inbrottstjuv.

Har lyckats gå in i fel port utan att märka det. :meh: Till mitt försvar ser jag dåligt och det var port 29 istället för 19 och mörkt, jaja, *host* ljus i trapphuset men det kan vi bortse från :angel:. Och ok, trapphuset är målat i annorlunda färg, men det är inte sånt man tänker på, tänker jag. Jag har trots allt bara bott här i mer än 10 år.
 
Efter en egentligen jäkligt bra dag på jobbet så kändes allt bara meningslöst och tråkigt. Nu har jag åtminstone städat lite för att få något vettigt gjort. Borde ge mig ut på kvällsrastning med hundarna, men det fullständigt ösregnar ute så tja... motivationen är inte speciellt stor för det heller :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp