Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har tagit dagen som den kommit, skönt 😊. Vi har promenerat upp till berget och njutit av utsikten och åkte bort till havet; ganska kallt i vattnet och blåsigt så sambon stannade på bryggan medan jag tog ett snabbt dopp 😁. Nu blir det soffhäng och The kissing booth 2 innan sovdags 😊.
 
Tik 9 mån löpte för första gången för runt 5 veckor sedan, nu har vulva svullnat upp igen och hon har rödaktiga flytningar + slickar mycket. Pyo? Sitter i telkö till vet.
 
Har suttit och gåt igenom Lennakattens tidtabell och gjort en egen. Spåret går nämligen längs hagen och trots att ponnysarna gått där i minst tre somrar vad jag vet, troligtvis fler, så måste de bli "rädda" varje gång tåget kommer 🙄🤦‍♀️ nu tänkte jag att vi kan undvika att vara där just då 👍
 
Jag har varit på tävling idag också och även om resultatet i sig inte var det bästa så är jag sååå nöjd med min häst. Hon är så himla underbar på alla sätt! :love:

Sen har jag varit supertrött efter att jag kom hem. Försökt planera tävlingar framöver (gått ganska dåligt) och försökt planera fika för när morfar kommer på besök (gått ännu sämre)
Nu ska jag sova istället och göra nya försök med både fika- och tävlingsplaner imorgon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 264
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp