Jag ska nog gå en liten sväng i huset. Skönt att röra på mig lite och förhoppningsvis hittar jag någon att snacka lite strunt med ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag inte sett något om på vårt återbruk, men mycket skyltar om att föräldrar har ansvar för sina barn och att det inte är någon lekplats. Men jag har sett föräldrar som gladeligen låter sina 3 åringar tulta runt bland bilar och släpkärror.Satt precis å kolla öppettiderna på soptippen och läste detta under "regler på återvinningscentralen":
"Skador som uppkommer på fordon inom området ersätts ej."
Det var det enda som stod och jag blev så fundersam, så om jag parkerat min bil rätt enligt anvisningarna och slänger grejer och t ex. deras hjullastare kör på min bil, så får ja stå för hela kalaset (eller ja min försäkring blir det väl)?
Eller menar de om saker blåser från containern och blåser på bilen?
Känns som det saknas lite, men i mina öron låter det så märkligt....
Häftig klänning! Men för dyr tycker jag (beror iofs användningsområdet?)https://www.zalando.se/needle-and-thread-belleflower-dress-cocktailklaenning-pink-nt521c08d-j11.html
Så sött så man får hål i tänderna.
Häftig klänning! Men för dyr tycker jag (beror iofs användningsområdet?)
Visst är det så! Jag kan lägga ner ganska mycket på bra utrustning, eller tex ridkläder (handlar iofs inte speciellt ofta ändå) men just klänningar har en tendens att bara hänga i garderoben och se söta ut. Och så kan jag gå in där och bara klämma på kläderna iblandJag tänker att dyr eller inte är relaterat till vilken ekonomi man har, men även hur många gånger ett plagg kan tänkas användas. Jag skulle nog kunna lägga betydligt mer pengar på en vanlig cocktailklänning som denna, som förhoppningsvis skulle få se ett antal fester genom sin livstid, än en balklänning som kanske enbart används under ett eller två tillfällen Med andra ord ju fler användningstillfällen desto mer OK med hög pris, vilket innebär att det ibland kan bli den lilla svarta eller en väska som får tillåtelse att dra iväg i pris.
Visst är det så! Jag kan lägga ner ganska mycket på bra utrustning, eller tex ridkläder (handlar iofs inte speciellt ofta ändå) men just klänningar har en tendens att bara hänga i garderoben och se söta ut. Och så kan jag gå in där och bara klämma på kläderna ibland
Det låter spännande!