Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Legat i frysen? Känner att jag missat något! Är det något man normalt gör med kläder?
Jag gör samma sak, har ofta något av textil i frysen, speciellt vår och höst.Haha! Jag slänger in nyköpta textilier och kläder i frysen i nån vecka om jag inte har möjlighet att tvätta och tumla typ samma dag som jag får hem dem.
Jag är inte helt knäpp, bara "lite skadad" när det gäller skadedjur efter problem med klädesmal och även en liten visit av pälsänger (enligt Anticimex är det vanligt i äldre fastigheter och jag bor just i ett äldre lägenhetshus). Så ja, jag gör helt enkelt vad jag kan för att förebygga att små textilätare flyttar in.
Jag förvarar inte heller kläderna i garderober längre, utan tättslutande plastlådor. Och frös in de fårskinnsfodrade kängorna innan de lades undan för säsongen. Och dammsuger skorna som står framme när jag dammsuger hemma .
Jag läste först textillärare.........förebygga att små textilätare flyttar in.
Det har jag inte sett något om på vårt återbruk, men mycket skyltar om att föräldrar har ansvar för sina barn och att det inte är någon lekplats. Men jag har sett föräldrar som gladeligen låter sina 3 åringar tulta runt bland bilar och släpkärror.
Jag ”har ni ingen Dj här ikväll...?”
Menar det! Det kan ju bli såhär, att man ÄNTLIGEN hittar en Needle & Thread klänning på värsta rean och så har alla andra hittat den innan Står att man ska köpa en storlek större då den är liten i storleken, funkar det med 2 storlekar större tro
Annars tips till er med storlek 42 (jag skulle kunna köpa precis alla deras klänningar, älskar dem)
https://www.zalando.se/needle-and-t...cocktailklaenning-offwhite-nt521c07x-a11.html
Jag ”har ni ingen Dj här ikväll...?”
Uvi klänning var det ja...uvi känning och ingen äppelcidervinäger hemma. Två stora glas med färsk pressad citron fick bli substitut och jag hoppas att det räcker. Det var länge sen sist.